یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

به کارگردانی حسین شهابی؛

«رو در رو» تابستان جلوی دوربین می‌رود

حسین شهابی در نشست خبری فیلم سینمایی آزادی به قید شرط

سینماپرس: حسین شهابی کارگردان سینما از فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم سینمایی خود با نام «رو در رو» در تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش سینماپرس، حسین شهابی کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با مهر با اشاره به پروژه سینمایی تازه‌ای که در دست ساخت دارد، گفت: اواخر سال گذشته پروانه ساخت فیلم سینمایی «رو در رو» صادر و بلافاصله پیش تولید این فیلم سینمایی آغاز شد که در نهایت به دلیل شیوع ویروس کرونا این پروژه نیز مانند دیگر پروژه‌های سینمایی متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه «رو در رو» درباره مشکلات و مسائل جوانان است، بیان کرد: نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این فیلم را خود برعهده دارم.

این کارگردان تاکید کرد: در صورت مناسب بودن شرایط، فیلمبرداری این پروژه تابستان ۹۹ آغاز می‌شود. در واقع این فیلم سینمای یک فیلم شلوغ، هزینه‌بر و پربازیگر است و باید صبر کنیم تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه «رو در رو» در تهران فیلمبرداری می‌شود، بیان کرد: این فیلم سینمایی دارای ۱۰ شخصیت اصلی است که درگیر ماجرایی می‌شوند.

شهابی درباره دیگر پروژه‌ای که برعهده دارد، گفت: یک فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای را به‌عنوان تهیه‌کننده به سرانجام رسانده‌ام که کارگردانی آن را نسرین گل ریحان برعهده داشته است.

وی بیان کرد: این فیلم کوتاه درباره یک خانم خبرنگار جنگی است که به سوریه می‌رود و در آنجا درگیر مشکلاتی می‌شود.

شهابی در پایان گفت: این فیلم کوتاه برگرفته از واقعیات است اما به‌صورت مستند یک اتفاق خاص را روایت نمی‌کند. این فیلم کوتاه برای حضور در جشنواره‌های خارجی آماده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.