یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

به کارگردانی «جاناتان دمی»؛

«سکوت بره‌ها» راهی تلویزیون می‌شود

سریال «سکوت بره‌ها»

سینماپرس: براساس اعلام شبکه «سی بی اس» نسخه سریالی فیلم مشهور «سکوت بره‌ها» به زودی راهی تلویزیون خواهد شد. این سریال نسخه مستقلی از اثر تحسین شده «جاناتان دمی» است که برای پخش در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

به گزارش سینماپرس، براساس اعلام شبکه «سی بی اس» نسخه سریالی فیلم مشهور «سکوت بره‌ها» به زودی راهی تلویزیون خواهد شد. این سریال نسخه مستقلی از اثر تحسین شده «جاناتان دمی» است که برای پخش در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

طبق اعلام این شبکه تاکنون بازیگر نقش «کلاریس» نقش اول این فیلم سینمایی جنایی و ترسناک انتخاب شده است، «ربکا بریدز» برای ایفای نقش در این سریال انتخاب شده است، وی بیشتر برای نقش ارورا د مارتل در سریال اصیل ها شهرت دارد.

در این فیلم، کلاریس استارلینگ، کارآموز جوان اف‌بی‌آی توسط جک کرافورد مأموریت می‌یابد که با هانیبال لکتر گفتگو نماید، زیرا ممکن است بتواند به آن‌ها در پیدا کردن بیل بوفالو که آدم‌کشی زنجیره‌ای است و پوست قربانیانش را از تن جدا می‌نماید، کمک نماید.

البته هنوز درباره نقش اصلی مهم فیلم سکوت بره‌ها با نام «هانیبال لکتر» گزینه‌ای معرفی نشده است، در نسخه اصلی فیلم «سکوت بره‌ها» آنتونی هاپکینز بازیگر بزرگ سینمای هالیوود در نقش قاتل سریالی و روانشناس فیلم به ایفای نقش پرداخته بود.  

این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ توماس هریس (۱۹۸۸ میلادی) ساخته‌شده و به هانیبال لکتر، نابغهٔ روان‌پزشکی، آدم‌خوار و آدم‌کش زنجیره‌ای می‌پردازد.  

فیلم سکوت بره‌ها در ۱۴ فوریهٔ ۱۹۹۱ میلادی اکران شد و ۲۷۲٫۷ میلیون دلار فروش داشت، در حالی که بودجهٔ فیلم ۱۹ میلیون دلار بود.

این فیلم سومین فیلمی است پس از در یک شب اتفاق افتاد و دیوانه از قفس پرید که برندهٔ همهٔ ۵ شاخهٔ اصلی جایزهٔ اسکار شد: بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین کارگردانی، و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی.

همچنین نخستین و تاکنون تنها فیلم برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین فیلم در ژانر ترسناک است و نیز پس از جن‌گیر در سال ۱۹۷۳ میلادی و آرواره‌ها در ۱۹۷۵ میلادی، سومین فیلم از این نوع است که برای دریافت این جایزه نامزد شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.