سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

شبکه دو سیما؛

«در انتهای الوند» میزبان رئیس سازمان اسناد و مدیرعامل خانه تئاتر

در انتهای الوند

سینماپرس: اشرف بروجردی؛ رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و شهرام گیل آبادی؛ مدیرعامل خانه تئاتر چهارشنبه 17 اردیبهشت ساعت 7:30مهمان برنامه «در انتهای الوند» می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، به مناسبت روز اسناد ملی و میراث مکتوب برنامه «در انتهای الوند» میزبان اشرف بروجردی؛ رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است و در ادامه نیز شهرام گیل آبادی؛ مدیرعامل خانه تئاتر به اوضاع تئاتر در ایام کرونا می‌پردازد.
برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» مجله‌ای تصویری با آیتم‌های بسیار متنوع است که می‌کوشد در مسیر افزایش شور و انگیزه و در راستای افزایش روحیه امید در مخاطبانش گام بردارد و با اجرایی خوش ریتم و پرانرژی طیف گسترده‌ای از بینندگان را جذب خود کند.
 این برنامه ضمن تمرکز بر گفتگوهای متنوع و دعوت از صاحبنظران حوزه‌های گوناگون، تلاش کرده با ضرباهنگی مناسب آیتم‌هایی جذاب را به نمایش گذارد. مخاطبان «در انتهای الوند» هر روز صبح در جریان مهمترین اخبار فرهنگی‌-هنری روز قرار می‌گیرند و شاهد مرور و بررسی داغ‌ترین خبرهای ورزشی هستند. تولید برنامه‌های آموزشی در قالب ویدیوهای کوتاه یک تا دو دقیقه‌ای با موضوعاتی چون نویسندگی، عکاسی، خوشنویسی، آشپزی، حقوقی، باغبانی، فناوری و ... از جمله دیگر بخش‌های دیدنی این برنامه به شمار می‌روند.
«در انتهای الوند» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.