سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

درخواست رییس هیات مدیره صنف انیمیشن؛

دولت اینترنت با پهنای باند مناسب به انیماتورها اختصاص دهد

امیرسحرخیز

سینماپرس: رییس هیات مدیره صنف انیمیشن از دولت درخواست کرد تا برای امکان دورکاری فعالان صنف انیمیشن، اینترنت با پهنای باند مناسب در اختیار انیماتورها قرار گیرد.

به گزارش سینماپرس، امیر سحرخیز رییس هیات مدیره صنف انیمیشن در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه انیماتورها می‌توانند از دورکاری برای آماده کردن پروژه‌های خود نهایت استفاده را ببرند، گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از پروژه‌های سینمایی به دلیل حفظ سلامت سینماگران متوقف شده که بی شک این امر الزامی بود.

وی در عین حال ادامه داد: یکی از ویژگی‌های انیمیشن این است که افراد فعال در این حوزه می‌توانند به‌راحتی و به‌صورت دورکاری، پروژه‌های خود را ادامه دهند و از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

رییس هیات مدیره صنف انیمیشن بیان کرد: با تعطیلی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی، بسیاری از افراد دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، البته من نمی‌گویم که انیماتورها در این زمینه مشکلی ندارند، خوشبختانه نهادهای سفارش‌دهنده انیمیشن مانند مرکز پویانمایی صبا تعهدات مالی خود را به انیماتورهایی که در حال تولید پروژه‌های سفارشی هستند پرداخت کرده است. اما در حال حاضر مهمترین نیاز انیماتورها، تأمین زیرساخت‌های مناسب و البته ساده از سوی دولت است.

سحرخیز در پایان تاکید کرد: از دولت یک تقاضای صنفی داریم و آن این است که به انیماتورها اینترنتی با پهنای باند مناسب ارائه شود تا بتوانند پروژه‌های خود را به راحتی تولید و ارائه کنند، این یک امکان بسیار ساده است که دولت به‌راحتی می‌تواند آن را در اختیار انیماتورها قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.