دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

جهان سینما؛

۳۰ هزار یورو برای کلاه پوسیده‌ «پنجه طلایی»

ماجرای یک فیلم جیمزباند که هرگز ساخته نشد

سینماپرس: کلاه پوسیده‌ای که در یکی از فیلم‌های کلاسیک جیمزباند به نام «پنجه طلایی» استفاده شده بود، ۳۰ هزار یورو ارزش گذاری شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از گاردین، یک کلاه پوسیده از مجموعه فیلم‌های سینمایی جیمزباند به نام «پنجه طلایی» در برنامه تلویزیونی «آنتیک رودشو» ۳۰ هزار یورو ارزش‌گذاری شد. این کلاه متعلق به شخصیت آدجاب در این فیلم محصول ۱۹۶۴ بود که توسط هارولد ساکاتا بازی شد. در آن زمان شان کانری بازیگر نقش جیمزباند بود.

قیمت گذاری روی کلاه یکی از شخصیت‌های فیلم جیمزباند

صاحب این کلاه می‌گوید در زمان کودکی طرفدار فیلم‌های ۰۰۷ بوده است و برادر ناتنی اش در طی فیلمبرداری پروژه پنجه طلایی یکی از رانندگان استون مارتین بوده است. او از استودیو پاینوود، جایی که فیلم سینمایی ساخته شد درخواست می‌کند که یک یادگاری از این فیلم به او بدهند و این استودیو کلاه یکی از شخصیت‌های فیلم را به او هدیه می‌دهد، اما لبه فلزی این کلاه را برمی دارند.

قیمت گذاری روی کلاه یکی از شخصیت‌های فیلم جیمزباند

صاحب کلاه می‌گوید: به عنوان یک پسر جوان، همه دوست داشتند که بتوانند کلاه مربوط به این شخصیت را پرتاب کنند. البته به دلیل نبود حلقه فلزی که از آن برداشته شد هر زمان که به زمین افتاده دچار آسیب شده است.

این کلاه جزئی از کلکسیون به یاد ماندنی مامور ۰۰۷ بود که در زمان فیلمبرداری پروژه در تابستان سال گذشته در کشور ولز به آنتیک رودشو آورده شد. گفتنی است آنر بلکمن که یکی از بازیگران فیلم «پنجه طلایی» بود، ماه گذشته در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.