شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

در تگزاس صورت می‌گیرد؛

آغاز به کار محدود برخی سینماهای آمریکا

سالن سینما

سینماپرس: سینماهای تگزاس به‌زودی درهایشان به روی مخاطبان باز شده و با کنترل درجه حرارت بدن افراد پیش از ورود به سالن، نمایش فیلم‌ها از سر گرفته می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی٬ تعداد محدودی از سینماهای سن آنتونیو و آستین در تگزاس آمریکا آماده‌اند تا در روزهای آینده کارشان را از سربگیرند.

«ایوو انترتینمنت» قصد دارد تا روز دوشنبه درهای دو سالن سینما را باز کند و با استفاده از روش‌های کنترل بیماری کرونا در فرودگاه‌ها٬ میزبان مخاطبان شود.

تماشاگران در یک محوطه تهیه شده نزدیک در ورودی سینما به این سوال پاسخ می‌دهند که آیا در ۱۴ روز اخیر کسی از افراد خانواده‌شان علایم آنفلوانزا را داشته است و با عبور از برابر طیف مادون قرمز درجه حرارت بدنشان تعیین می‌شود و اگر بیش از حد مجاز باشد از ورود به سالن باز داشته می‌شوند.

مدیر این کمپانی گفت برای ما بسیار اهمیت دارد که مهمانان ما بدانند همه کاری برای محافظت از آنها انجام می‌شود و با این کار تلاش داریم تا اعتماد به نفس مخاطبانمان را برگردانیم.

فرماندار تگزاس به سینماها اجازه داده با ظرفیت ۲۵ درصد از جمعه فعالیت خود را از سر بگیرند. با وجود این اکثریت قریب به اتفاق سالن‌های سینماهای تگزاس و از جمله همه سینماهای زنجیره‌ای اصلی٬ همچنان بسته هستند و یکی از دلایل این امر نبودن فیلم‌های جدید برای نمایش و نیز چالش‌های تامین سلامت مخاطبانشان است.

در سن آنتونیو دیگر شهر ایالت تگزاس نیز یکی از کمپ‌انی‌های زنجیره‌ای قصد دارد تا ۹ سالن سینما را از یکشنبه بازگشایی کند و با این کار به یکی از اولین زنجیره‌های سینمایی بدل شود که شروع به کار می‌کنند. این زنجیره سینمایی قصد دارد کارش را با نمایش «تور جهانی ترول‌ها» از یونیورسال شروع کند. «شکار» هم که درست پیش از تعطیلی سینماها در حال نمایش بود دوباره روی پرده می‌رود.

مدیر عامل این مجموعه گفته است کارمندانش مشتقانه منتظر بازگشایی سینماها هستند و با نهایت توجه به رعایت سلامت این کار انجام می‌شود و این ماشین با رعایت همه پروتکل‌ها دوباره کارش را از سر می‌گیرد.

هر دو گروه سینمایی تخفیف در قیمت بلیت در نظر گرفته‌اند و برای بزرگسالان با ۵ دلار و برای بچه‌ها با ۳ دلار کارشان را شروع می‌کنند. برای سرویس‌های ارایه غذا در سالن سینما نیز با حذف معاملات نقدی و کاهش نقاط تماس با سطوح این کار انجام می‌شود. کارمندان نیز همه از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند. صندلی‌ها هم با فاصله چیده شده‌اند و با یک ردیف فاصله و حداقل ۶ پا فاصله جنبی میزبان تماشاگران هستند.

در یکی از این دو زنجیره تماشاگران هم باید از ماسک استفاده کنند٬ در حالی که در سن‌آنتونیو به استفاده از ماسک تشویق می‌شوند.

در سن آنتونیو که بیشتر به مخاطبان لاتین تبار سرویس می‌دهد٬ فیلم «سلنا» فیلمی زندگینامه‌ای از سال ۱۹۹۷ با بازی جنیفر لوپز هم به نمایش درمی‌آید. گفته شده تاکنون ۲۰ درصد بلیت‌ها به صورت آنلاین به فروش رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.