شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

سوال های جالب میلاد کی‌مرام؛

تعویض جای میهمان و مجری در برنامه «دورهمی»

دورهمی

سینماپرس: میلاد کی‌مرام، بازیگر سینما و تلویزیون که شب گذشته(جمعه ۱۲اردیبهشت) مهمان برنامه «دورهمی» بود به جای پاسخ به سوال‌های مهران مدیری تصمیم گرفت از او چند سوال بپرسد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، شب گذشته(جمعه ۱۲اردیبهشت) میزبان میلاد کی‌مرام، بازیگر سینما و تلویزیون بود در بخشی از این گفت و میلاد کی‌مرام تصمیم گرفته جای اینکه پاسخ دهنده باشد، پرسشگر باشد و تعدادی سوال از قبل طراحی شده را از مهران مدیری پرسید.

در بخشی از این گفت و گو زمانی که مهران مدیری گفت افراد مشهور متولد اردیبهشت زیاد هستند، می‌توانی چند نفر از آنها را نام ببری؟ کی‌مرام در پاسخ گفت: «آل‌پاچینو، شکسپیر، سالوادور دالی، گری کوپر، آتیلا پسیانی، همایون شجریان و  فرهاد مدیری که تولدش نزدیک است، چه کادویی به او می‌دهید؟»

مدیری در پاسخ گفت: «در حال حاضر نمی‌دانم چه چیز برای او می‌خواهم بخرم، معمولا سه روز مانده به تولد جفتشان فکر می‌کنم ببینم چه چیز احتیاج دارند و برای آنها می‌خرم. تو پیشنهادی داری؟»

مهمان برنامه ادامه داد: «به نظر من بهتر است اجازه دهید این اوضاع کرونا تمام شود و بعد دوتایی باهم بروید سفر و یکدیگر را نگاه کنید و بیشتر به هم بپردازید.»

مجری برنامه در پاسخ گفت: «این پیشنهادی که تو دادی بسیار خوب است اما فکر نکنم فرهاد خیلی از آن استقبال کند، مثلا من دو روز بخواهم فقط او را نگاه کنم بچه اذیت می‌شود.»

کی‌مرام در ادامه گفت: «حالا نوبت من است که سوال بپرسم شما که هیچ وقت مصاحبه نمی‌کنید، چند کلمه می‌گویم حستان را درباره آنها بگویید. میدان بروجردی در دروازه دولاب.»

مجری برنامه پاسخ داد: «با افتخار، در آنجا به دنیا آمدم.»

مهمان برنامه در ادامه گفت: «حستان درباره عارف لرستانی و خشایار الوند چیست؟»

مدیری در پاسخ گفت: «بسیار دلم برای عارف تنگ شده است و روحش شاد. همین امروز صبح به خانواده‌اش زنگ زدم و حالشان را پرسیدم. بهترین رفیق و دوست همراه برای من بوده و به معنای واقعی یک انسان کامل بود، من هیچگاه احساس نکردم دیگر میان ما نیست. خشایار الوند هم یکی از درجه یک‌ترین و خلاق‌ترین نویسنده‌هایی بود که من دیدم سرعتش در نوشتن و فضاسازی و داستان پردازی بی نظیر بود، علاوه بر تمام این موارد یک شخصیت بزرگ و با اخلاق داشت، روح هر دو شاد.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.