دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

از مجموعه «یک چکه ماه»؛

«مدال پهلوانی» در شبکه مستند

شبکه مستند

سینماپرس: قسمت جدید ویژه‌برنامه «یک چکه ماه» با نام «مدال پهلوانی» از امشب روی آنتن شبکه مستند می رود.

به گزارش سینماپرس، قسمت جدید ویژه‌برنامه «یک چکه ماه» با نام «مدال پهلوانی» به تهیه‌کنندگی نازنین پیرکاری دوشنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

نازنین پیرکاری درباره قسمت جدید این مجموعه تلویزیونی گفت: «مدال پهلوانی» روایتی از زندگی علی‌اکبر حیدری پیشکسوت کشتی  است که با اهدای مدال المپیک خود جان جوانی را نجات داد.

وی افزود: پسر جوانی که به اتهام قتل به قصاص محکوم شده بود، با اقدام ارزشمند «سید علی‌اکبر حیدری» دارنده مدال برنز المپیک ۱۹۶۴ توکیو مورد بخشش خانواده متوفی قرار گرفت، این پیشکسوت  با اهدای مدال برنز المپیک خود به خانواده متوفی، مانع از اعدام جوان شد و اولیای دم هم در اقدامی انسان دوستانه، از حق خود گذشتند.

تهیه کننده  «یک چکه ماه» افزود: این قسمت به فصل هایی از زندگی پر ثمر پیشکسوت کشتی ایران پرداخته است و  امشب  از شبکه مستند پخش می شود.

«یک چکه ماه» به تهیه کنندگی نازنین پیرکاری و کارگردانی مهدی بخشی مقدم کاری از شبکه مستند سیماست که به مناسبت ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه مستند می‌رود، این برنامه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۰:۳۰ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.