یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

با روایتی از مادران شهدا؛

«راه مادری» میهمان رمضانی شبکه افق

مجموعه مستند «راه مادری»

مجموعه مستند «راه مادری» کاری از گروه مستند روایت فتح در ایام ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مجموعه مستند «راه مادری» کاری از گروه مستند روایت فتح و به کارگردانی امیر سبحان جعفری سعادتمند روایتی شنیدنی از مادران شهدا است که در ایام ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

جعفری سعادتمند مستندساز و کارگردان مجموعه «راه مادری» اظهار داشت: به‌عنوان یک مستندساز باید خلأهای جامعه‌ام را بشناسم و بدانم جامعه به چه مواردی بی‌توجه شده و من باید مردم را متوجه و متمرکز آن موضوعات بکنم. دغدغه اصلی من سیروسلوک شهدا و زندگی مادران شهدا است، کنکاش زیادی دارم برای رسیدن به یک آن برای ارائه این قصه به آیندگان.

این مستندساز در ادامه بیان کرد: تمام تلاش من پیگیری ساخت این‌گونه مستندات است. این جواهرات آرام‌آرام با خاطراتشان زیر خاک می‌روند و ما با این خاطرات می‌توانیم در آینده انسان بسازیم، هرکدام از این مادران می‌توانند بیانگر راهی باشند که از خانم فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) نشأت گرفته است به همین دلیل در مسیر تولید این مستند برای تک تک قسمت‌ها تحقیقات کاملی انجام شد.

جعفری سعادتمند با اشاره به نام این مستند گفت:  به نظر من مادران هستند که شهدا را پرورش می‌دهند. مادرها می‌توانند مردانی را بیاموزند که صاحب اتفاقات بزرگ باشند و امتداد همه مادران شهدای ما به خانم فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) می‌رسد؛ این مسیر «راه مادری» است.

امیرسبحان جعفری سعادتمند در کارنامه مستندسازی خود مجموعه «آن»، مجموعه «با علی بودن»، «شب بیست و هفتم»، «۱۴ گردان» و ... را دارد.

مستند «راه مادری» از ششم اردیبهشت، در شب‌های ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۱۹:۵۵ از شبکه افق پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.