شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸

سید جمال ساداتیان:

برای رونق چرخه سینما به نوآوری و خلاقیت نیاز داریم

سیدجمال ساداتیان

سینماپرس: سید جمال ساداتیان گفت: باید پیش از هرکاری به فکر یکپارچه شدن صنف تهیه کنندگان باشیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

به گزارش سینماپرس، سید جمال ساداتیان تهیه کننده درباره نیازبیش از قبل سینما به نوآوری و معرفی بازیگران و رسیدن به نتایجی، چون پائین آمدن دستمزدها در گفتگو با خبرنگاران جوان، گفت: این موضوعی مهم و اساسی است و قطعا برای رونق چرخه سینما و طی کردن سیر تکاملی آن به نوآوری و خلاقیت نیاز داریم ضمن اینکه مرکز تصمیم گیری برای راه اندازی و نوع برخورد در یک پروژه و بستن قرارداد با عوامل فیلم به صنف تهیه کنندگان مربوط می‌شود، چون آنها مرکز هدایت بازی سینما هستند.

تهیه کننده «متری شیش و نیم» بیان کرد:متاسفانه به دلیل اختلافات شدید چند ساله در سیستم تهیه کننده‌ها، تصمیم گیری‌ها دشوارشده و اگر تصمیمی گرفته می‌شود زمینه اجرایی زیادی ندارد. به همین علت تقریبا همه فردی کار می‌کنند و سازمان منسجمی نیست که پس از راه افتادن صنف‌ها و اتحادیه‌ها و... مانند دیگر کشورهای دنیا بتواند بحث هماهنگی منافع عمومی آنها را به نتیجه برساند و خروجی خوبی ندارد.

این تهیه کننده افزود: به هم ریختگی یکی از مشکلات است و قطعا مشکلات دیگری هم به وجود آمده که روز به روز روی هم انبار شده و از حل آن غافل می‌شوند و جز خروجی منفی، دستاورد دیگری ندارد.

ساداتیان گفت: باید پیش از هرکاری به فکر یکپارچه شدن صنف تهیه کنندگان باشیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.