شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

در ۹۰ سالگی استیون سوندهایم؛

مریل استریپ در میان ستارگان کنسرت مجازی تولد افسانه برادوی

مریل استریپ

سینماپرس: برای گرامیداشت ۹۰ ساله شدن استیون سوندهایم آهنگساز و ترانه‌سرای سرشناس برادوی، شماری از ستارگان از خانه در یک کنسرت مجازی حضور پیدا می کنند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، ستاره‌های برادوی در کنسرت مجازی رایگان «مرا به دنیا ببر» که قرار است فردا بیست‌وششم آوریل به صورت زنده پخش شود از استیون سوندهایم آهنگساز و ترانه‌سرای افسانه‌ای به مناسبت نودمین سالگرد تولدش تجلیل می‌کنند.

این کنسرت در پنجاهمین سالگرد افتتاح نمایشنامه معروف برادوی سوندهایم یعنی «کمپانی» برگزار می‌شود. رائول اسپارزا که در احیای این نمایش در سال ۲۰۰۶ که برنده جایزه تونی هم شد نقش‌آفرینی کرده بود، مسئولیت میزبانی این رویداد را بر عهده دارد و مری-میچل کمپبل مدیر موسیقی آن خواهد بود.

ستاره‌هایی که در این کنسرت حضور خواهند داشت مریل استریپ، برنادت پیترز، مندی پاتینکین، پتی لوپون، آدرا مک‌دونالد، کریستین بارانسکی، کریستین چنووت و ارون تویت هستند. آن‌ها آهنگ‌های کلاسیک سوندهایم را برای پخش آنلاین که از طریق چنل یوتیوب برادوی. کام پخش می‌شود، اجرا می‌کنند.

سوندهایم به خاطر ترانه‌های معروفی چون «یکشنبه در پارک با جورج»، «با خوشحالی جلو می‌رویم»، «سویینی تاد» و «کمی موسیقی شبانه» شناخته می‌شود. او همچنین در «وست ساید استوری» کنار لئونارد برنستین به عنوان ترانه‌سرا کار کرده است.

اسپارزا در بیانیه‌ای گفت: دنیا جای سختی است و همه ما دنبال چیزی بزرگ می‌گردیم. استیون سوندهایم نماد عظمت است. بنابراین ما گروهی از افراد را جمع کردیم که استیو را دوست دارند و با او کار کرده‌اند و از او الهام گرفته‌اند تا موسیقی اجرا کنند و لذت و درد خود را به اشتراک بگذارند.

او اضافه کرد: ممکن است در حال حاضر از برادوی خیلی دور باشیم اما برادوی هرگز خیلی از ما دور نیست. علاوه بر این، استیون سوندهایم ۹۰ ساله شده. چند بار آدم ۹۰ ساله می‌شود؟

این رخداد همچنین به عنوان یک برنامه جمع‌آوری سرمایه برای سازمان ASTEP (هنرمندان برای پایان فقر) متعلق به کمپبل عمل می‌کند که وظیفه‌اش ایجاد ارتباط هنرمندان با جوانان محروم است.

از دیگر بازیگرانی که قرار است در کنسرت «مرا به دنیا ببر» اجرا کنند می‌توان از دانا مورفی، سوتون فاستر، برایان استوکس میچل و کلی اوهارا نام برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.