جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

توسط دیزنی پلاس؛

دنیای «جنگ ستارگان» با داستانی زنانه محور گسترش پیدا می‌کند

جنگ ستارگان

سینماپرس: یک سریال جدید «جنگ ستارگان» با محوریت داستانی زنانه در دیزنی پلاس در دست ساخت است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، سریال جدید «جنگ ستارگان» توسط لزلی هدلند که از خالقان، سازنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال تحسین شده «عروسک روسی» بود، ساخته می‌شود.

هنوز جزییاتی از خطوط داستانی دقیق سریال جدید منتشر نشده اما منابع آگاه می‌گویند این پروژه داستانی زن‌محور خواهد داشت که اتفاق‌هایش در یک بازه زمانی متفاوت با دیگر پروژه‌های «جنگ ستارگان» به وقوع می‌پیوندد.

گفته می‌شود هدلند مسئولیت نویسندگی سریال را بر عهده دارد و سازنده آن هم خواهد بود.

هدلند تا به حال همچنین مسئولیت کارگردانی چند اپیزود از «عروسک روسی» را برای نت‌فلیکس بر عهده داشته است. این سریال برای فصل اول خود نامزد دریافت ۱۳ جایزه امی شد و در نهایت توانست برنده سه جایزه بشود.

هدلند مسیر حرفه‌ای کاری خود را با نوشتن و کارگردانی کردن مجموعه «هفت نمایشنامه مرگبار» آغاز کرد. یکی از قسمت‌های همین مجموعه منبع الهام نخستین پروژه کارگردانی فیلم سینمایی او هم بود که با نقش‌آفرینی کریستن دانست ساخته شد. دیگر فیلم‌های او شامل بازسازی سال ۲۰۱۴ «درباره دیشب» و نوشتن و کارگردانی «خوابیدن» می‌شوند.

به غیر از «عروسک روسی»، دیگر پروژه‌های او در تلویزیون شامل «تریرها»، «صحبت رک»، «اسمیلف» و «دوشنبه سیاه» می‌شوند. او در حال حاضر یک قرارداد کلی با فاکس ۲۱ تلویژن استودیوز دارد که در حال حاضر این استودیو هم در زیرمجموعه دیزنی است.

سریال جدید «جنگ ستارگان» در حال تایید شده که مدتی پیش مشخص شد فصل سوم «ماندالوریان» در دیزنی پلاس در دست ساخت است. این سریال که پیش‌نمایش فصل دومش اواخر سال گذشته انجام شد، از پروژه‌های مختص به سرویس استریمینگ دیزنی است که تا به حال بسیار محبوب بوده و به پدیده‌ای در فرهنگ عامه آمریکا بدل شده است.

در حال حاضر ۲ پروژه لایو اکشن دیگر «جنگ ستارگان» هم در دیزنی پلاس در دست ساخت است. یکی از آن‌ها سریالی درباره شخصیت اوبی-وان کنوبی با نقش‌آفرینی یوان مک‌گرگور است و دیگری یک سریال پیش درآمد برای «سرکش» است که دیگو لونا در آن نقش‌آفرینی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.