جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

در شبکه نمایش؛

مرور آثار «رابین ویلیامز» در رسانه ملی

رابین ویلیامز*

سینماپرس: فیلم‌های متنوعی در جدول پخش این هفته شبکه نمایش قرار گرفته که مهمترین آن مجموعه آثار رابین ویلیامز است.

به گزارش سینماپرس، در ادامه تغییرات جدول پخش، این هفته، مرور آثار رابین ویلیامز و فیلم‌های دنباله دار روی آنتن شبکه نمایش می روند.

فیلم های سینمایی ایرانی باکس ساعت ۱۳به ترتیب از شنبه ۶ اردیبهشت ماه تا جمعه ۱۲ اردیبهشت، فیلم‌های «رهایی»، «پسرک روزنامه فروش»، «ساعت گیج زمان»، «یک خواب راحت»، «شوق هنگام»، «بلور باران» و «زیر بام‌های شهر» هستند.

این هفته به ترتیب، فیلم‌های سینمایی «گاوچران کوچک»، «فتح بهار»، «بازگشت پسرها»، «مرد بدون گذشته»، «دکتر وونگ در سفر»، «کتاب فروشی» و «آکیلا و مسابقه کلمات» در باکس فیلم‌های منتخب در ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می شوند.

پخش فیلم های سینمایی «دنباله دار» ساعت ۱۹ با پخش سری «جزیره گنج ۱ و ۲»، «صخره سرخ ۱ و ۲»، «جک ریچر: هرگز باز نگرد» و «لاک پشت های نینجا» ادامه پیدا می کند.

همچنین این هفته در ساعت ۲۱، با پخش فیلم هایی با بازی رابین ویلیامز، آثار این بازیگر مرور می شود. وی در سال ۱۹۸۷ برای نخستین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلم کمدی «صبح بخیر ویتنام» شد. ویلیامز در سال ۱۹۹۷ برای بازی در فیلم «شکار با حسن نیت» توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد را از آن خود کند. فیلم های سینمایی با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه تا جمعه فیلم های: «ویل هانتینگ نابغه»، «هوک»، «لاستیک پرنده»، «جنازه قلابی»، «نود دقیقه زندگی»، «بی خوابی» و «انجمن شاعران مرده» هستند.

فیلم‌های سینمایی شبکه نمایش در ساعت ۲۳ به ترتیب به پخش فیلم های: «اعجوبه»، «افسانه روز دوم فوریه»، «در دل دریا»، «کاغذها در باد»، «افسانه بن هال»، «آبی و سیاه» و فیلم ایرانی «سرو زیر آب» اختصاص دارد.

فیلم های کلاسیک در باکس ساعت یک بامداد این شبکه نیز به ترتیب  فیلم های: «فروشگاه بزرگ»، «تجارت در کشتی»، «مردی که به زانو در آمد»، «هالو»، «دربارانداز»، «تام هورن»، «من و اسب آبی» و «من خرس ها» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.