جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

مخالفت با بازگشایی سینماهای جورجیا؛

چماق و هویج ترامپ به سینما کشیده شد

آینده پژوهی ترامپ در سینمای استراتژیک آمریکا

سینماپرس: پس از اینکه فرماندار جمهوری خواه ایالت جورجیا اعلام کرد که تمام سالن ها، باشگاهها و دیگر اماکن تجاری غیرضروری از این هفته بازگشایی شوند، ترامپ گفت که خیلی زود است.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، دونالد ترامپ  گفت که شدیدا با تصمیم برایان کِمپ فرماندار جمهوریخواه جورجیا مبنی بر بازگشایی سالن های سینما و باشگاههای ورزشی و دیگر اماکن غیرضروری مخالف هستم.

اظهارات ترامپ در نشست خبری روزانه کاخ سفید نشانگر تغییر ناگهانی در لحن وی بود.

جالب اینکه هفته گذشته، ترامپ از طرفداران خود در توییتر خواست تا در برابر تعطیلی سراسری در سه ایالت تحت رهبری دموکرات ها اعتراض کنند. در همان زمان بیشتر فرمانداران جمهوری خواه مانند کِمپ در حال برداشتن گامهایی برای رفع محدودیت های اقامت در خانه بودند.

ایالت جورجیا جزء ۱۰ ایالت پایین جدول در آزمایش سرانه برای ویروس کرونا قرار دارد.  مقامات در تلاشند تا تست مبتلایان جدید را افزایش داده و ردیابی افرادِ در تماس با مبتلایان به ویروس کرونا را تقویت کنند.  مقامات بهداشت می گویند اگر این کار صورت نگیرد خطر بازگشت سریع کووید ۱۹ در این ایالت وجود دارد.

ترامپ بر بازگشایی اقتصاد ایالات متحده آمریکا تأکید کرده است بر روی بازگشایی دوباره دولتها تأکید شده است، و بخش اجرایی دولت وی اخیراً اعلام کرد که یک برنامه سه مرحله ای برای تحقق این مساله آغاز کرده است.  

اما ترامپ پیشتر گفته بود که در مورد اقدام آقای کِمپ فرماندار ایالت جورجیا برای بازگشایی سینماها و برخی اماکن عمومی، دچار سوء تفاهم شده است.

رئیس جمهور آمریکا در این مورد افزود: من میخواهم آقای کمپ هرآ «چه که فکر میکند درست است را انجام بدهد اما با کاری که دراد انجام می دهد مخالف هستم.

دیروز اما کمپ ضمن قدردانی از توصیه ترامپ اعلام کرد که همچنان طرح خود را ادامه خواهد داد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت عمومی ایالتی، از روز چهارشنبه، بیش از ۲۱۰۰۰ نفر در ایالت جورجیا به این ویروس آلوده شده و بیش از ۸۴۰ نفر فوت کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.