چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

به کارگردانی احمد سیدکشمیری؛

«بغلم کن» در جشنواره ایتالیایی

فیلم کوتاه «بغلم کن»

سینماپرس: فیلم کوتاه «بغلم کن» به کارگردانی احمد سیدکشمیری در جشنواره ایتالیایی به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «بغلم کن» به کارگردانی احمد سیدکشمیری و محصول انجمن سینمای جوانان استان البرز در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم Patologico ایتالیا نمایش داده خواهد شد.

این جشنواره که به نمایش فیلم‌های بلند و کوتاه ایتالیایی و بین‌المللی در زمینه آسیب‌های اجتماعی و روانی و پریشانی‌های ذهنی در جامعه امروزی می‌پردازد در  یازدهمین دوره خود به دلیل  شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود و هیات داوران به طور کامل از بازیگران معلول تئاتر پاتولوژیک Compagnia Stabile و دانشجویان دانشگاهی «تئاتر یک‌پارچه احساسات» با همکاری دانشگاه Tor Vergata رم تشکیل شده است.

این فیلم قصه زنی را روایت می‌کند که در ارتباطات عاطفی با همسرش دچار مشکلاتی شده‌ است.

برخی عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: احمد سیدکشمیری، تصویربردار: صادق ربعلی‌زاده، مدیر تولید و صدابردار: مهدی نوری، بازیگران: مریم بابایی، نادر سیروس‌مهر، مائده سیروس‌مهر، دستیار کارگردان: افسانه محمدپورریا، مائده شاهسوند، عکاس: محمد ترکمند، مجری طرح انجمن سینمای جوانان استان البرز، تهیه کننده: افسانه حیدری و  اداره کل ارشاد اسلامی استان البرز.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم Patologico ایتالیا که قرار بود از تاریخ ۱۷ تا ۲۶ آوریل برابر با ۲۹ فرودین تا ۷ اردیبهشت برگزار شود با توجه به شیوع بیماری کرونا به ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ منتقل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.