دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

قابل توجه سلبریتی های وطنی؛

کمک ۴۰ میلیون دلاری سلبریتی انگلیسی به مبتلایان کرونا

ادریس البا

سینماپرس: ادریس البا بازیگر بریتانیایی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود توانست دوران بهبودی را پشت سر بگذارد و حالا با ایجاد صندوق کمک۴۰ میلیون دلاری به کمک مبتلایان می‌رود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر سرشناس بریتانیایی می‌گوید زندگی‌اش پس از ابتلا به کرونا از این رو به آن رو شده است.

ادریس البا می‌گوید گرچه وی و همسرش علایم تقریباً خفیفی از این ویروس را تجربه کردند اما زندگی آن‌ها پس از این دوره به طور کل از این رو به آن رو شده و آن‌ها دوره ترسناک، پرفشار و عصبی‌ای را پشت سر گذاشتند.

وی گفت: همه همین حس را دارند و این حس واقعاً دگرگون‌کننده است.

این بازیگر بریتانیایی معتقد است با وجود همه نگرانی‌هایی که این بیماری دارد اما درس‌هایی هم دارد که باید آموخت و این همه‌گیری موجب می‌شود به خاطر بیاوریم که دنیا خیلی به آدم وقت نمی‌دهد. وی گفت: فکر می‌کنم باید دنیا هر سال یک هفته به قرنطینه برود تا این دوره را فراموش نکنیم. همدیگر را فراموش نکنیم. من واقعاً این کار را می‌کنم.

البا و همسرش سابرینا پس از پشت سر گذاشتن این دوره با سازمان ملل وارد همکاری شدند تا درس‌هایی درباره چگونگی انتقال ویروس کرونا به کشاورزان و تولیدکنندگان مواد غذایی در مناطق روستایی بدهند.

همسر البا تاکید کرد که مردم فراموش کرده‌اند که ۸۰ درصد جمعیت فقیر در این مناطق روستایی زندگی می‌کنند و ما واقعاً نگران آن‌ها هستیم و این صندوق را راه انداخته‌ایم تا به مردمی که دارند فراموش می‌شوند کمک کنیم.

البا و همسرش اکنون به عنوان سفیران نیکوکاری سازمان ملل با راه‌اندازی صندوق کمک ۴۰ میلیون دلاری به صندوق توسعه کشاورزی سازمان ملل پیوسته‌اند.

این بازیگر معتقد است مردم ساکن مناطق روستایی و فقیر بیشتر از این شیوع آسیب می‌بینند. وی گفت در روستایی که کسی اسمش را نمی‌داند و در یک اتاق ۶ نفر با هم زندگی می‌کنند اصلاً فاصله‌گیری اجتماعی بی‌معنی و تقریباً خنده‌دار است.

البا و همسرش ریشه در آفریقا دارند و والدین البا از سیرالئون و غنا هستند و همسرش نیز از سومالی است. این زوج پیش‌تر در ماه دسامبر از سوی سازمان ملل به سیرالئون رفته بودند تا ببینند صندوق بین‌المللی توسعه کشاورزی چگونه به مردم کمک می‌کند.

بازیگر بریتانیایی گفت به ویژه نگران فشار اقتصادی است که بر مردم وارد می‌شود و بر ضرورت برنامه‌ریزی برای آینده تاکید کرد.

البا و همسرش در نیومکزیکو بودند که به کرونا مبتلا شدند و دوره درمان را همانجا سپری کردند، اما آن‌ها قصد دارند به محض امکان پرواز، به لندن بازگردند. فرزند ۶ ساله البا در لندن است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.