شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

ویژه برنامه رمضانی؛

«دعوت» ویژه‌برنامه شبکه یک شد

برنامه دعوت

سینماپرس: «دعوت» به تهیه کنندگی مجتبی کشاورز و با حضور حجت الاسلام محمد برمایی ویژه برنامه رمضانی شبکه یک است.

به گزارش سینماپرس، برنامه «دعوت» به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز اولین برنامه‌ ویژه ماه‌رمضان امسال بود که پخش آن قطعی و بسیاری از اقدامات از جمله انتخاب مهمانان، کارشناس، تیتراژ و... نهایی شده و این روزها دکور آن درحال تکمیل است.

«دعوت» که از سال ۹۵ تا ۹۷ با اجرای نیما کرمی و همسرش زینب زارع در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما رفته است، امسال برای پنجمین سال متوالی روی آنتن می‌رود و مانند سال گذشته با حضور  حجت‌الاسلام محمد برمایی به عنوان مجری_کارشناس، برنامه ویژه افطار شبکه یک سیما خواهد بود.

این برنامه که به‌واسطه سال‌ها ثبات در بین برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان همواره مخاطبان خود را به همراه داشته است امسال نیز با رویکردی متفاوت و گسترده‌تر، هر روز ساعت ۱۹:۲۰ روانه آنتن خواهد شد.

سال گذشته محوریت برنامه «دعوت» به موضوع ازدواج و سبک زندگی مطلوب در زمان حاضر اختصاص داشت. امسال هم سرفصل‌های متنوع‌تری نسبت به سال گذشته در آن گنجانده شده اما رویکرد اصلی، حفظ و تحکیم بنیان خانواده است.

«دعوت» به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که در ماه مبارک رمضان ساعت ۱۹:۲۰ روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.