شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

تعطیلی گردهمایی سالانه «کمیک‌بازها»

وقتی قهرمانان هالیوود از ترس «کرونا» در خانه می مانند

بتمن مقابل سوپرمن

سینماپرس: «کمیک‌کان سن‌دیه‌گو» که هر سال به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی هواداران آثار کمیک برگزار می‌شود، برای جلوگیری از شیوع کرونا امسال لغو شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، برگزاری بزرگ‌ترین رویداد سالانه برای علاقه‌مندان آثار کمیک به صورت رسمی از سوی سازمان‌دهندگانش در سال ۲۰۲۰ لغو شد.

این رویداد که هر سال بیش از ۱۳۰ هزار نفر شرکت‌کننده دارد، قرار بود امسال از ۲۳ تا ۲۶ جولای (یک تا چهار مرداد) برگزار شود.

این نخستین بار است که از زمان شکل‌گیری این گردهمایی، سازمان دهندگان آن تصمیم به لغو آن می‌گیرند، اما آن‌ها می‌گویند سال ۲۰۲۱ از ۲۲ تا ۲۵ جولای این گردهمایی بزرگ را دوباره برگزار خواهند کرد. برای آن‌هایی که بلیت‌های این دوره را خریده‌اند نیز ظرف یک هفته ایمیل‌هایی ارسال می‌شود که به آن‌ها راهنمایی می‌کند چطور پول این دوره را پس بگیرند یا آن را به سال بعد منتقل کنند.

این تصمیم پس از کنفرانس مطبوعاتی گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا گرفته شده که ۱۴ آوریل برگزار شد و گفت رویدادهای در ابعاد بزرگ که صدها یا هزاران نفر را از نقاط دیگر گرد هم می‌آورند تا مدتی ممکن نیست. وی البته تاریخ دقیقی برای این آینده اعلام نکرد و تنها تاکید کرد که ژوئن، جولای، یا آگوست نمی‌تواند باشد.

افتتاح موزه کمیک‌-کان در شهر سن‌دیه‌گو نیز که قرار بود امسال در طول دوره برگزاری این رویداد انجام شود، به چند ماه آینده موکول شد.

کمیک-کان سن‌دیه‌گو از سال ۱۹۷۰ هر سال برگزار می‌شود و رویداد سالانه‌ای است که علاقه‌مندان کتاب‌های کمیک، نویسندگان و فروشندگان را گرد هم می‌آورد. از دهه ۲۰۰۰ که فیلم‌های ساخته شده با اقتباس از این آثار به بخش مهم صنعت سرگرمی هالیوود بدل شدند این رویداد ابعاد وسیع‌تری یافت و این نمایشگاه چهار روزه به محلی برای معرفی فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در طول یک دهه اخیر بدل شد و بازیگران و کارگردان‌های این فیلم‌ها را نزد مردم آورد.

نظرات

  • محمد ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۱
    0 0
    تیتر جالبی بود اما قهرمانان ما همچنان با قدرت در میدان اند اینبار در میدان مبارزه با کرونا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.