سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹

سید احمد میرعلایی خبر داد:

«جمال شورجه» در قرنطینه ۱۰۰% خانگی به سر می‌برد

جمال شورجه

سینماپرس: تهیه کننده پیشکوست سینما و تلویزیون گفت: با توجه به حساسیت بالای بیماری کرونا برای افراد خاص و بیماران، جمال شورجه از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا در قرنطینه ۱۰۰ درصد خانگی به سر برده و به هیچ عنوان منزل را ترک نخواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، احمد میرعلایی تهیه کننده سریال تلویزیونی «موسی (ع)» در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت جمال شورجه کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران گفت: خوشبختانه وضعیت شورجه نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و می‌توانم بگویم در مقایسه با روزهای ابتدایی بیماری پیشرفت بسیار زیادی داشته است.  

وی درباره آخرین روند درمانی کارگردان سریال «حضرت موسی (ع)» تاکید کرد: خوشبختانه مداوا و معاینه پزشکان همچنان و به بدون هیچ مشکلی همچنان به صورت خانگی صورت می‌گیرد، شورجه همچنان مشغول انجام عمل فیزیوتراپی بوده و وضعیت عمومی‌ نیز نسبت به قبل بهتر است.  

میرعلایی در همین رابطه ادامه داد: دور تازه‌ از معالجات فیزیکی زیر نظر متخصصان مغز و اعصاب روی جمال شورجه آغاز همچنان ادامه دارد، این معالجات نوع تازه و خاصی از فیزیوتراپی محسوب می‌شود که خدا را شکر تاکنون کاملاً نتیجه داده است.

تهیه کننده پیشکوست سینما و تلویزیون درباره وضعیت خانگی جمال شورجه در ایام شیوع کرونا اذعان کرد: با توجه به حساسیت بالای بیماری کرونا برای افراد خاص و بیماران، جمال شورجه از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا در قرنطینه ۱۰۰ درصد خانگی به سر برده و به هیچ عنوان منزل را ترک نخواهد کرد.

وی درباره آخرین مراحل از ساخت سریال تلویزیونی موسی خاطرنشان کرد: معین گردیده تا از ابتدای امسال تمامی اخبار و گفت‌وگوها پیرامون سرریال موسی مستقیماً از سوی مسئولین صدا و سیما صورت گیرد، لذا از این این لحظه به بعد بنده خبری درباره این سریال اعلام نخواهم کرد، اما خوشبختانه مشکلی در پیش تولید این اثر وجود نداشته و همه چیز به خوبی پیش می رود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.