سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲

به کارگردانی محمد دیندار؛

تولید مستندی درباره ناگفته‌های «کرونا»

ویروس کرونا

سینماپرس: یک فیلم مستند در دست تولید به بازگویی جنبه‌های نادیده و کمتر گفته شده درباره کرونا می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، محمد دیندار، مستندسازی که سال گذشته در همین روزها مشغول ساخت فیلم مستند درباره سیل بود، این بار نیز فیلم مستندی را درباره کرونا تولید می‌کند. وی در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان گفت: این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است به جنبه‌های مختلف شیوع و مقابله با کرونا در کشورمان می‌پردازد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش مهمی از این فیلم مستند در بیمارستان‌ها و محل نگهداری و درمان بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 تصویربرداری می‌شود، با دشواری‌های بسیاری مواجه هستیم. ساخت این گونه فیلم‌ها نیز همچون تولید مستندهای جنگی، جان فیلمسازان را تهدید می‌کند اما حقایق مهمی وجود دارد که باید به طور تصویری، مستند شوند.
کارگردان مستند «سیل بند» افزود: در این مستند تلاش داریم تا به این موضوع، نگاهی متفاوت و خاص داشته باشیم. یعنی ابعاد کمتر توجه شده و ناگفته، در این فیلم به تصویر کشیده می‌شود. همچنین در طول تولید و تصویربرداری نکات تازه‌ای کشف شده که در این فیلم، به آنها خواهیم پرداخت. به طور کلی، این فیلم مستند فراتر از گزارش‌های خبری تلویزیون است.
دیندار گفت: مستند کرونا برای شبکه مستند سیما در دست تولید است و پس از اتمام مراحل مختلف تولید، از این شبکه پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.