دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

سید امیر سیدزاده:

وزارت ارشاد ضربه مهلکی به ما زد

سیدامیر سیدزاده

سینماپرس: سید امیر سیدزاده از توقف دو فیلمی که پیش تولید آن‌ها را به پایان رسانده و سنگ‌اندازی وزارت ارشاد انتقاد کرد.

به گزارش سینماپرس، سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما، درباره علت توقف جدیدترین  فعالیت های سینمایی خود، در گفت و گو با خبرنگاران جوان، گفت: پیش تولید دو فیلم سینمایی «هنگامه» به کارگردانی حسن آخوندپور و «گارد ریل» به کارگردانی محمد کرمانشاهی را به پایان رساندیم؛ اما به دلیل سیستم بروکراسی وزارت ارشاد در دادن پروانه ساخت وقفه زیادی در کارها ایجاد شد و این وقفه ما را به فضای شیوع ویروس کرونا رساند و ساخت آنها تا از بین رفتن کامل وضعیت کرونایی متوقف شد.

این تهیه کننده افزود: به عنوان بخش خصوصی، هزینه های زیادی در مرحله پیش تولید داشتیم و این وقفه های بی دلیل و از روی بی اعتنایی وزارت ارشاد، ضربه مهلک و ضرر فراوانی به لحاظ مالی و معنوی به ما وارد کرد. من در این مورد متنی را برای آقای انتظامی ریاست محترم سازمان سینمایی و معاون وزیر فرستادم و منتظر جواب او هستم.

سیدزاده با اشاره به برخی جزئیات این دو پروژه سینمایی، بیان کرد: برای «گارد ریل» با بازیگرانی چون امیر آقایی، هادی حجازی فر، هانیه توسلی، علیرضا شجاع نوری و ... قرارداد بسته شد و لوکیشن‌های در نظر گرفته شده در تهران و چابهار بود. در «هنگامه» هم که به تبعات اعتیاد و از هم پاشیده شدن بنیاد خانواده می پردازد، با  بابک حمیدیان و مینا ساداتی قرارداد بسته شد تا فیلمی قابل تامل بسازیم. لوکیشن ها هم در مشهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.