دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

رئالیتی‌شوی تلویزیونی که وارد روستا می‌شود؛

انتقاد تهیه‌کننده از توقف پخش «بریم بسازیم»

مجموعه بریم بسازیم

سینماپرس: مدیر استودیو نوبین و تهیه‌کننده «بریم بسازیم» به عدم پخش پیوسته برنامه انتقاد کرد.

به گزارش سینماپرس، توقف پخش رئالیتی‌شوی "بریم بسازیم" پس از تنها پخش ۱ قسمت از شبکه ۳ سیما باعث شکل‌گیری سؤالات مختلفی شد و چرا این عدم پیوستگی برای پخش این برنامه تلویزیونی وجود دارد؛ احمد شفیعی مدیراستودیو نوبین و تهیه‌کننده برنامه "بریم بسازیم" در گفت‌وگو با  تسنیم  در خصوص دلیل توقف ناگهانی پخش این برنامه گفت: "بریم‌بسازیم" نخستین رئالیتی‌شوی محض تلویزیون است که برای اولین بار برنامه‌ای با این ساختار ساخته شده و قرار است هر شب در ایام نوروز هرشب روی آنتن برود که  نخستین قسمت از آن،   جمعه اول فروردین از شبکه ۳ سیما پخش شد و خوشبختانه بازخوردهای خوبی هم از مخاطبان گرفتیم.

وی افزود: فصل اول برنامه در ۱۰ قسمت آماده شده و تمام قسمت‌ها نیز تحویل پخش شده است. از ابتدا قرار بود طبق اعلام قبلی برنامه هر روز ساعت۱۷:۳۰ روی آنتن برود و در نهایت با حمایت شبکه و برای بهتر دیده شدن برنامه، ساعت ۲۱ برای پخش "بریم بسازیم" در نظر گرفته شد که قسمت اول هم همین ساعت روی آنتن رفت اما درباره دلیل عدم پخش قسمت دوم ما هم مثل مخاطبان دلیل آن را نمی‌دانیم و تنها متوجه شدیم به دلیل قرارگرفتن برنامه مناسبتی "چراغانی" پخش قسمت دوم به شب دیگری منتقل شده که ظاهراً این برنامه مناسبتی چند شب دیگر هم ادامه خواهد داشت و ما هم واقعاً نمی‌دانیم با پخش این برنامه چه اتفاقی برای پخش منظم و پیوسته "بریم بسازیم" خواهد افتاد.  

مدیراستودیو نوبین خاطرنشان کرد: "بریم بسازیم" حاصل تلاش یکساله تیم بیش از ۵۰ نفره‌ای است که از مرحله ایده‌پردازی تا پیش تولید، تولید و پس تولید یکسال زمان برد و امیدواریم پخش منظم کار باعث دیده شدن بهتر عوامل گروه شود چرا که پشت این برنامه ایده بزرگی نهفته است و با توجه به اینکه قرار است تولید برنامه در فصل‌های بعدی نیز ادامه داشته باشد انتظار داریم به عنوان اولین رئالیتی‌شوی محض تلویزیون و تنها رئالیتی‌شو با موضوع کار جهادی و سازندگی شرایط پخش نیز به طور مناسبی برای کار فراهم شود.

شفیعی در خاتمه اظهار داشت: "بریم بسازیم" تنها یک برنامه تلویزیونی نیست و با توجه به راه‌اندازی خیریه "بریم بسازیم" از این پس قرار است به عنوان نماد کار فرهنگی در سازندگی و ارتقای سطح رفاه عمومی نقش تعیین کننده‌ای در مناطق محروم، حاشیه شهرها و مناطق کم‌برخورددار ایفا کند.

مجموعه رئالیتی‌شوی "بریم بسازیم" روایتی از تلاش چهار جوان است که با هدف ایجاد توسعه‌ی پایدار و ارتقا سطح رفاه مردم، وارد روستایی در حاشیه‌ی ورامین می‌شوند. در هر قسمت از این برنامه، این چند نفر که شخصیت‌های اصلی مجموعه‌اند در قالب قصه‌ای جذاب با کاستی‌ها و مشکلات موجود در روستا مواجه شده و سعی می‌کنند با کمک اهالی، آن مشکل را برطرف کنند. مأموریت‌هایی که برای این شخصیت‌ها بوجود می‌آید، از جنسی است که مردم عادی نیز، توان انجامش را دارند و صرفا نیازمند بیدار شدن دغدغه‌ کمک به هم‌نوع و پیشرفت در مردم روستاست.

"بریم بسازیم" محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج و مرکز بسیج سازمان صداوسیما است و فصل اول مجموعه در ۱۰ قسمت به کارگردانی مهدی ماهان و مجید عزیزی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی نوروز ۱۳۹۹ روی آنتن است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.