شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

احمد نجفی مجری برنامه «فرش قرمز»:

تولیدکننده بدون مصرف‌کننده و بدون توزیع‌کننده تولیدگر نیست

احمد نجفی*

سینماپرس: احمد نجفی مجری برنامه «فرش قرمز» از ویژگی‌های این برنامه برای کمک به صنعت تولید سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، برنامه «فرش قرمز» از شب گذشته اول فروردین هر شب ساعت ۲۱ از شبکه ایران کالا پخش شده است. این برنامه در بازار بزرگ ایران تهیه و تولید شده و میزبان تولیدکنندگان مطرح کشور است، شعار برنامه هم این است: «فرش قرمز برای شما تولیدکنندگان ایرانی پهن کرده‌ایم.»

احمد نجفی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و مجری این برنامه در گفتگو با مهر درباره دلایل پذیرفتن اجرای «فرش قرمز» توضیح داد: وقتی با من صحبت کردند به دلیل علاقه و کنجکاوی‌ها و شاید نگرانی‌ها خیلی دوست داشتم با این تولید گران روبرو شویم و بتوانیم خدمتی کنیم. به همین دلیل پذیرفتیم که این کار انجام شود. یکی از جاهایی که باید روی آن فکر، نگاه و قضاوت شود همین بازار بزرگ ایران است؛ بازار و محلی که شاید در تمام خاورمیانه یکی باشد.

وی ادامه داد: برنامه صرفا به دلیل خود جنس فرش قرمز به نام «فرش قرمز» نامیده شده است و نوعی سمبل تعارفانه و تشریفاتی هم دارد. به طور مثال رئیس جمهوری از خارج از کشور می آید او را روی فرش قرمز می برند و ما می خواهیم برای برخی با این شکل احترام قائل شویم.

نجفی با اشاره به صنعت فرش اظهار کرد: عده‌ای در این زمینه کار می‌کنند و باعث کارآفرینی و ایجاد تولید شده اند. تولیدی که در شرایط تحریم برای ما حیاتی است.

نجفی همچنین در ادامه اظهارکرد: ما سعی کردیم با برنامه ای جذاب و با یک نگاه تازه‌تر تولیدکنندگان را مشتاق کنیم که به این برنامه بیایند. دلیلش هم نحوه و اجرای برنامه بود. می‌خواستیم به فعالان این صنعت اطلاع‌رسانی کنیم که دل ما با شماست. شمایید که این محصول را تولید می‌کنید و ما داریم سعی می‌کنیم آن را معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: این پیوند بین این شبکه و تولیدکننده‌ها نیاز اصلی این برنامه است. این تولیدکننده‌های صنعتی در هر رشته‌ای باید صنایع خود را معرفی کنند. کجا دیگر بهتر از این پیدا می کنند که بیایند و محصول خود را معرفی کنند.

این بازیگر تاکید کرد: این بده بستان باید انجام شود، تولیدکننده بدون مصرف‌کننده و بدون توزیع‌کننده تولیدگر نیست. تولیدگر بدون برنامه تلویزیونی معرفی محصولاتش باز هم تولیدگر نیست. تولید نباید در حداقل‌ها بماند و ما تولیدکنندگان را تشویق می‌کنیم که از طریق تبلیغ و معرفی در این برنامه‌ها از حداقل‌های تولیدی بیرون بیایند.

مجری «فرش قرمز» در پایان گفت: تولید خوب و قیمت مناسب از معیارهای ما است و سعی داریم تولید کنندگان را به این سمت هدایت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.