چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم خبر داد:

عرضه ۴۰ عنوان فیلم و سریال جدید در شبکه نمایش خانگی

محمدرضا فرجی

سینماپرس: مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی اعلام کرد: با همکاری تهیه‌کنندگان سینمای ایران، مجوز بیش از ۴۰ عنوان، فیلم و سریال جدید برای نمایش در VODها صادر شده است.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: این بیماری همه‌گیر همچون زلزله، سیل، سونامی، هجوم آفات نباتی و ... است و چنانچه آن را جدی نگیریم، خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه ویروس کرونا را باید به عنوان واقعیتی انکارناپذیر دانست و در مقابله جدی با آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم، تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر هم علمای دینی و هم متخصصان علم پزشکی و گروه‌های مرجع اجتماعی و فرهنگی در حرکتی قابل تقدیر، در مسیر مقابله با این بیماری خطرناک و رعایت نکات بهداشتی به اجماع رسیده‌ و اتحاد و وحدت خود را به نشان داده‌اند.

فرجی در ادامه افزود: از سوی دیگر با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری، مردم در اتحادی قابل ستایش، پویش سراسری تحت عنوان «در خانه بمانیم» راه‌اندازی کرده‌اند.

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با تاکید بر اینکه این روزها، فرصت مناسبی برای دوستداران فرهنگ و هنر ایجاد می‌کند تا با خواندن کتاب یا تماشای فیلم و سریال، بر غنای فرهنگی خود بیفزایند، گفت: اکنون که سینماهای کشور برای پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک و حفظ سلامتی مردم و سرمایه‌های اجتماعی تعطیل است، معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با همکاری ستایش‌برانگیز تعدادی از تهیه‌کنندگان سینمای ایران، با صدور مجوز بیش از ۴۰ عنوان فیلم و سریـال جدید، زمینه مناسبی ایجاد کرده تا علاقه‌مندان هنر سینما از طریق VODها بتوانند فیلم‌های جدید و روز سینمای ایران را در محیط خانه در ایام تعطیلات نوروز، در کنار خانواده عزیزشان به تماشا بنشینند و اوقات آرام و کم‌اضطرابی فراهم کنند.

فرجی در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است اشتیاق و همکاری همه جانبه دوستداران هنر سینما در اجرای موفق این طرح می‌تواند زمینه‌ساز تحولات بزرگ هنری در آینده باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.