چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

پنجشنبه ۲۹ اسفند؛

پخش آنلاین نمایش «لپ گلی»

نمایش لپ گلی

سینماپرس: نمایش «لپ گلی» به کارگردانی محمد مسلمی از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پنجشنبه ۲۹ اسفند روی پرتال اینترنتی کانون قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پرتال اینترنتی کانون منتشر می‌ شود. به همین منظور نمایش «لپ گلی» به کارگردانی محمد مسلمی که در آن ۲ عضو دیگر گروه مشهور به فیتیله‌ای‌ها یعنی حمید گلی و علی فروتن نقش‌آفرینی کرده‌اند، پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ از ساعت ۹ صبح به نمایش در می‌آید.

نمایش «لپ گلی» تولید سال ١٣٨١ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

این نمایش داستان پیرمرد و پیرزنی است که در روستایی به نام «گل دره» زندگی می‌کنند و بعد از مدت‌ها خداوند به آنها فرزندی می‌دهد که با متولد شدن او اتفاق‌های زیادی در زندگی این خانواده می‌افتد.

پخش هر کدام از این تولیدات از ساعت ۹ صبح آن روز به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌ صورت رایگان قابل دسترس است.

در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم‌ها و تئاترهای کانون، پیش از این فیلم‌های «کلانتری غیرانتفاعی» به کارگردانی زنده‌یاد یداله صمدی، «خمره»، «هامون و دریا» و «بچه‌های نفت» به کارگردانی ابراهیم فروزش، «ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری، «قله دنیا» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، «سبز کوچک» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و «آلبوم» به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد بدین شکل به نمایش درآمدند.

در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم با تلاش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید می‌شود و در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین گزیده‌ای از انیمیشن‌ها، فیلم‌ها، تئاترها و کتاب‌های کانون به‌ صورت رایگان برای استفاده خانواده‌ها منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به این فیلم‌ها به پایگاه omid.kpf.ir مراجعه یا با هشتگ‌های «#در_دل_دارم_امید، #کانون_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» این آثار و فیلم‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

این طرح، تا پایان تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.