دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸

عروسک محبوب بچه ها؛

ململ هم به «#هواتودارم» پیوست

ماجراهای مل مل

سینماپرس: ململ عروسک محبوب بچه ها هم به همراه ننه نقلی و بزرگ آقا به کمپین «#هواتودارم » پیوستند و از مردم خواستند تا در خانه بمانند و هوای هم را هم داشته باشند.

به گزارش سینماپرس، ململ عروسک محبوب بچه ها نیز که این روزها حضور فعالی در خانه ماندن کودکان دارد و به همراه ننه نقلی، بزرگ آقا و بزباش مدام تلاش می کند تا کودکان در خانه حوصله شان سر نرود هم با ارسال یک ویدئو خانوادگی به کمپین «#هواتودارم» پیوست.

ننه نقلی هم در این ویدئو عنوان کرد که درست است که شما دستورات کرونایی و اصول را رعایت می کنید و دست و لباستان هم می شویید ولی چیزی که ما کمی به آن کم توجهی می کنیم عشق و علاقه است و اینکه به هم انرژی مثبت بدهیم. صاحبخانه ها هوای مستاجرهای خود را داشته باشید و به آنها تخفیف بدهید و از بزرگ و کوچک هوای هم را داشته باشیم.

ململ: همه می دانیم که عید نوروز نزدیک است و همه ما همسایه داریم. امسال روبوسی و عید دیدنی نداریم. اگر محلول ضدعفونی کننده زیاد داریم، کمی از آن را به همسایه بدهیم.

در ویدئوی دوم هم که با حضور بزرگ آقا تصویربرداری شده، او خطاب به مخاطبان گفت: آقاجان اگر چک رسیده، ماه بعد ببر بانک، اگر اجاره رسیده، این ما نَستان هیچی نمی شود. این بانک ها انقدر پیامک تهدید ضامن نفرستند تن و جان ما را نلرزانند. دشت نکرده ایم بابا جان. بزرگترها با کوچک ترها بازی کنند تا حوصله شان سر نرود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.