دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

در ویژه برنامه نوروزی «فرمول یک» مطرح شد؛

نظرات جالب مردم درباره مسعود فراستی

مسعود فراستی

سینماپرس: مسعود فراستی و سرپرستار بیمارستان مسیح دانشوری شب گذشته مهمان برنامه «فرمول یک» علی ضیا بودند.

به گزارش سینماپرس، پخش ویژه برنامه نوروزی «فرمول یک» با اجرای علی ضیا از روز شنبه آغاز شده است.

شب گذشته مسعود فراستی در این برنامه حضور پیدا کرد. علی ضیا دربخشی از این گفتگو به خاطر سرفه‌های فراستی فاصله خود را با این مهمان زیاد کرد و گفت: به نظرم زودتر گفت و گو را تمام کنیم.

ضیا پیام‌های مردم برای این منتقد  را خواند که گفته بودند فراستی منتقد بدی نیست و در ادامه گفته بودند که یک بار خودت فیلم بساز ببینیم فیلم خوب چیه؟

فراستی درباره نظرات مردم گفت:من آدم خودشیفته ای نیستم و به شدت نقد پذیرم، اما به شدت روی نظراتم سرسخت هستم.
 

در بخشی از برنامه آمنه آنتوتن سر پرستار بیمارستان دانشوری به همراه همسرش در برنامه حضور پیدا کرد، این پرستار قرار بود مراسم جشن عروسی خود را چند هفته پیش و زمان آغاز شیوع کرونا برگزار کند اما با لغو مراسم عروسی خود، بیش از پیش به یاری بیماران و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری شتافت. ‌

رهبر انقلاب در میان توصیه‌های خود به مردم برای مقابله با بیماری کرونا از اقدامات و همکاری‌های مردمی گفتند و از پرستاری که عروسی خود را برای رسیدگی به بیماران کرونایی به تعویق انداخت، تشکر کرد.

این پرستار درباره حال و هوای این روزهای خود گفت: موضوع بحث کرونا که پیش آمد بیمارستان ما اولین بیمارستانی بود که قرار شد بیماران کرونا بستری شوند.

وی ادامه داد: در کنار همه این اتفاقات قرار بود ۸ اسفند مراسم عروسی ما برگزار شود اما با مشورت همسرم عروسی را عقب انداختیم.

وی درباره پیام رهبری عنوان کرد:احساس غرور کردم از اینکه که پرستار هستم و زمانی که فهمیدم فقط اشکم سرازیر شد خیلی برای من عزیز هستند، خیلی خوب بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.