یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

ابلاغ تسلیت به مناسبت درگذشت چند چهره فرهنگی و همکاران وزارت ارشاد

سید عباس صالحی-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت غضنفر بالی لاشک، هادی گرایلی و سید منوچهر ساداتی از چهره‌های فرهنگی استان مازندران را همراه با درگذشت دو همکار وزارتخانه را تسلیت گفت.

به گزارش سینماپرس، در پیام های سیدعباس صالحی آمده است:  «درگذشت چهره فرهنگی فرهیخته موجب تالم و تاسف شد. فقدان این هنرمند ارزشمند را به خانواده محترم و عموم علاقه مندان وی تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و بردباری خواستارم.  »
همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام های جداگانه دیگری درگذشت ابراهیم راهداری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان و علی رهنما  از همکاران فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت  را تسلیت گفت.  
در این پیام ها آمده است:  «اندوه درگذشت همکار عزیزمان خاطر خانواده بزرگ دستگاه فرهنگی کشور را آزرده و محزون ساخت.  بی شک نام و یاد این همکار فقید همواره در دیباچه خادمان صدیق فرهنگ این مرز و بوم ماندگار خواهد بود. این مصیبت جانسوز را به شما عزیزان و بازماندگان محترم صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات برای آن عزیر سفر کرده مسالت دارم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.