یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به کارگردان علی غفاری؛

کرونا تصویربرداری «بچه مهندس» را به پایان رساند

سریال «بچه مهندس»

سینماپرس: نویسنده سریال «بچه مهندس» گفت: به دلیل احتمال ابتلای عوامل گروه به ویروس کرونا تصویربرداری این سریال را مدتی زودتر از موعد مقرر به پایان می‌رسانیم.

به گزارش سینماپرس، «حسن وارسته» نویسنده سریال «بچه مهندس» در گفت‌وگو با فارس، گفت: با اینکه قرار بر این بود تا اردیبهشت ماه ضبط این سریال به پایان برسد، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به همراه تهیه کننده آقای سعدی تصمیم گرفتیم تا زودتر از موعد مقرر سریال را به جمع بندی برسانیم.

وی ادامه داد: این تصمیم را برای حفظ سلامت عوامل و گروه سازنده این سریال گرفتیم تا سریعتر بتوانند در خانه هایشان قرنطینه شوند و خدای نکرده شرمندگی اش برای گروه تولید نماند.

این نویسنده با بیان اینکه پایان بندی سریال تغییر کرد، افزود: طبق این تصمیم تغییراتی روی پایان بندی قصه اعمال کردیم که تصویربرداری سریعتر به پایان برسد و سعی کردیم تا پایانی شتاب زده نباشد و با حفظ کیفیت سریال را به جمع بندی برسانیم.  

وارسته در ادامه نیز بیان داشت: این بیماری همه گروه های تولید را نگران کرده و ما هم به خاطر حفظ سلامتی بچه ها و به درخواست تهیه کننده و اینکه بچه های گروه در معرض این بیماری هولناک قرار نگیرند چنین تصمیمی گرفتیم.
اگر چنین  تصمیمی نمی گرفتیم ادامه ضبط به بعد از نوروز موکول می شد که زمان اوج این بیماری در کشور اعلام شده است و آن زمان دیگر نمی توانستیم کاری کنیم.

نویسنده سریال «دنگ و فنگ روزگار» درباره اینکه آیا قصه سریال کوتاهتر شده است؟ نیز بیان داشت: قصه را موجزتر کردیم که تولیدی راحت با سرعت بالایی داشته باشیم.  

علی غفاری کارگردانی و سعید سعدی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارند. دو فصل قبل این سریال در سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ بروی آنتن رفت.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران جدید این فصل هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.