چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

سریالی به کارگردانی جواد شمقدری؛

شخصیت دوگانه سیداحمد نجفی در «نفوذ»/ قصه‌ای از یک جاسوس آمریکایی

سیداحمد نجفی

سینماپرس: بازیگر سریال «نفوذ» گفت: در این سریال نقش فردی را بازی می‌کنم که شخصیتی دوگانه دارد.

به گزارش سینماپرس، «سیداحمد نجفی» بازیگر سریال «نفوذ» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره ایفای نقش خود در این سریال گفت: در «نفوذ» نقش شخصیتی را بازی می کنم که رفتار دوگانه ای دارد و همزمان با اینکه با سازمان های خارجی به خصوص آمریکایی ها کار می کند، اما کم کم از این ها دوری می کند و خیلی از چیزها را لو می دهد و خبر می دهد که چه اتفاق هایی دارد می افتد و در نهایت هم سرانجامی در انتظارش است.

وی درباره اینکه آیا این نقش ما به ازای بیرونی داشته است؟ نیز بیان داشت: نه بعید می دانم ما به ازای عینی داشته باشد. به هر حال قصه ای است که درون واقعیت های تاریخی به خوبی افتاده و نشان داده شده است. قصه این فرد نیز داستانی فرعی است که در طول سریال جدی می شود و راه خودش را پیدا می کند.

نجفی همچنین ادامه داد: علاوه بر این حتما چنین افرادی در آن برهه از تاریخ کشورمان حضور داشته اند که در آن شرایط کار و فعالیت های اینچنینی می کردند، اما اینطور نبوده که شبیه به این شخصیت را در جایی دیده یا چیزی درباره اش خوانده باشم.

وی در ادامه نیز گفت: اما حتما این افراد بودند که سال ها هم فعالیت داشتند و یا به دست قانون افتادند و یا اینکه متحول شدند.

نجفی از پایان بازی خود در این سریال نیز عنوان داشت: چندی پیش بازیم در این سریال تاریخی به پایان رسید که قرار است مهر سال آینده از شبکه یک سیما پخش شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.