چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

سخنگوی شورای عالی اکران:

هیچ کس از زمان بازگشایی سینماها خبر نداد/ امکان برنامه‌ریزی نیست

علی سرتیپی در  نشست خبری «شهر موشها» به کارگردانی مرضیه برومند

سینماپرس: سخنگوی شورای عالی اکران تاکید کرد تا زمان مشخص نشدن زمان قطعی بازشدن سینماها، شرایط اکران فیلم‌های نوروز ۹۹ قابل برنامه‌ریزی نیست.

به گزارش سینماپرس، علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران در گفتگو با مهر در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای چگونگی اکران فیلم‌های نوروز ۹۹ بعد از پایان تعطیلی سینماها وجود دارد یا خیر گفت: تا زمانی که به‌صورت قطعی اعلام نشود سینماها تا چه زمانی تعطیل هستند، نمی‌توان برای اکران فیلم‌ها برنامه‌ریزی کرد.

وی بیان کرد: تا امروز هیچ اعلامی برای بازشدن سینماها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما ارائه نشده است و امیدوارم این وزارتخانه و در کنار آن سازمان سینمایی، برنامه‌ریزی دقیقی برای این شرایط داشته باشند.

سخنگوی شورای عالی اکران تاکید کرد: باید افقی برای بازشدن سینماها داشته باشیم تا بتوانیم برای چگونگی اکران فیلم‌ها برنامه‌ریزی کنیم که متاسفانه هیچ‌کس نمی‌داند تعطیلی سینماها تا چه زمانی ادامه دارد.

وی بیان کرد: متاسفانه تعطیلی سینماها ضرر بزرگی را برای سینمای ایران به همراه داشت که هنوز هم نمی‌دانیم چگونه باید با این ضرر کنار آمد و آن را جبران کرد.

سرتیپی در پایان گفت: زمان بازشدن سینماها مشخص نیست به همین دلیل نمی‌توان برنامه ریزی دقیقی برای اکران فیلم‌هایی که روی پرده بودند و فیلم‌های اکران نوروز ۹۹ ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.