سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

در برنامه «شما و آی فیلم»؛

گفتگوی مجید افشاری با هنرمندان

«مجید افشاری» یکی از کمدین‌های برنامه «خنداننده شو»

سینماپرس: برنامه «شما و آی فیلم» با اجرای مجید افشاری و تهیه کنندگی مصطفی هیودی برای پخش در نوروز ۹۹ آماده می شود.

به گزارش سینماپرس، «شما و آی فیلم» روزهای سه‌ شنبه ساعت ۲۳:۳۰ با اجرای مجید افشاری روی آنتن می رود و بازپخش آن نیز ساعت ۷:۳۰ چهارشنبه است. هم اکنون فصل سوم این برنامه روی آنتن است و دست اندرکاران برنامه در حال تدارک ویژه برنامه ای به مناسبت فرارسیدن سال جدید و عید نوروز هستند.

مصطفی هیودی تهیه کننده برنامه «شما و آی فیلم» درباره این برنامه نوروزی به مهر بیان کرد: برای ایام نوروز هم یک ویژه نامه را با حضور هنرمندان عرصه طنز کشور تدارک دیده ایم.

وی اضافه کرد: در ویژه برنامه نوروزی که قرار است برای ۱۳ شب روی آنتن باشد مهمانان ویژه خواهیم داشت. کمدین ها و هنرمندانی که استندآپ کمدی می کنند در برنامه حاضر می شوند و با آقای افشاری، مجری برنامه گپ و گفت هایی صمیمانه و طنازانه خواهند داشت.

این تهیه کننده با اشاره به بازخوردها از این برنامه طی این مدت اظهار کرد: بازخوردهای خوبی دریافت کرده ایم و مردم با دیدن برنامه به اندازه ۲۰ دقیقه حال شان خوب می شود. از سوی دیگر، تعاملاتی میان مخاطبان و شبکه هم به وجود می آید. سعی می کنیم با استندآپ کمدی و خلق لحظه های کمیک، لحظات مفرحی را برای مخاطب فراهم بیاوریم.

هیودی در توضیحاتی از برنامه بیان کرد: ما در هفته یک موضوع مشخص را داریم که با آن شوخی می کنیم. ابتدا یک استندآپ کمدی با محوریت این موضوع می رویم و بعد، مابه ازاهای ویدئویی از آن به نمایش درمی آید. یک موزیک ویدئو هم داریم که تولیدی است و توسط گروه های جوان هنرمند در فضای مجازی خلق می شود. بخش پیام ها را هم داریم که بینندگان برای شبکه آی فیلم فرستاده اند. این پیام ها خوانده و به زبان طنز به آن ها پاسخ داده می شود. یک گزارش مردمی هم از موضوع برنامه داریم. در ادامه به سراغ اخبار فرهنگی و هنری می رویم و با این اخبار هم شوخی می کنیم و یک برخورد طنز با آنها داریم. معمولا یک مصاحبه کوتاه یک دقیقه ای درباره موضوع برنامه با یکی از هنرمندان انجام می دهیم.

وی درباره پراکندگی آیتمی در برنامه توضیح داد: سعی می کنیم همه آیتم های برنامه حول محور موضوع آن باشد، مگر بخش خواندن نظرات و درخواست بینندگان که با توجه به نگاه ویژه به بحث تعامل با مخاطب در «شما و آی فیلم» حتما باید در برنامه وجود داشته باشد. در مجموع، شما و آی فیلم برنامه به روزی است.

هیودی همچنین درباره پخش برنامه در قسمت های بیشتر عنوان کرد: برنامه ای مثل شما و آی فیلم باید به صورت روزانه یا یک روز در میان روی آنتن برود و با مخاطبان شبکه آی فیلم در ارتباط مستقیم باشد. قبلا هم به این ترتیب روی آنتن می رفت اما بعد به این نتیجه رسیدند که برنامه به شکل هفتگی باشد اما با زمان بیشتر و محتوای پربارتر.

وی در پایان درباره فضای برنامه و اینکه چگونه از یکنواختی آن جلوگیری می شود، گفت: ما تقریبا در هر فصل برنامه، به لحاظ فرم، محتوا، دکور و حتی کارگردان و مجری تغییر و تحولاتی را داشته باشیم. همه تلاش مان را به کار می گیریم تا شما و آی فیلم برای مخاطب تکراری نشود. البته این مساله را هم باید در نظر گرفت که شما و آی فیلم برنامه کوچک و جمع و جوری است و دست ما برای تعییرات بزرگ باز نیست. اکثر موضوعات برنامه را هم متناسب با اتفاقات روز جامعه انتخاب می کنیم به خصوص به مسائل اخلاقی خیلی تاکید داریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.