سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

تهیه کننده سریال مطرح کرد؛

تولید فاز نوروزی «میانبر» در انتظار بودجه+عکس

سریال «میانبر»

سینماپرس: تهیه کننده سریال «میانبر» درباره تولید و پخش فاز نوروزی این سریال بیان کرد که هنوز منتظر جلسه برآورد هستند.

به گزارش سینماپرس، محمد صالحیان تهیه کننده سریال «میانبر» که اکنون فاز اول آن به کارگردانی یزدان فتوحی در حال پخش از شبکه سیماست در توضیحی درباره ادامه تولید این سریال برای نوروز به مهر بیان کرد: پخش فاز اول این سریال تا هفته دیگر تمام می شود و اگر بنا باشد فاز دوم در نوروز پخش شود با سرعت وارد تولید می شویم.

وی ادامه داد: بعد از پخش قسمت چهارم مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج تقاضا کرد که ساخت این سریال ادامه داشته باشد. تصویربرداری فاز نوروزی درصورت قطعیت از هفته دیگر شروع می شود و چند قسمت نوروزی با فضایی شاد که الان مردم نیاز دارند ضبط خواهد شد.

تهیه کننده این سریال با اشاره به موضوعات روز آن اظهار کرد: هفته پیش درباره کرونا قسمت هایی را تولید کردیم و در نوروز هم با توجه به فضایی که داریم با موضوعات روز پیش می رویم. یک تیم هفت نفره نویسنده داریم که توسط آنها این موضوعات را به تصویر می کشیم.

وی درباره اینکه چقدر این سریال با بازخورد مخاطبان مواجه شده است، یادآور شد: انتخاب همسر، انتخاب راه درست، کنایه به برخی از مدیریت ها از جمله محورهای سریال ماست.

صالحیان که پیش از این تهیه کنندگی «ناخونک» را بر عهده داشته است درباره اینکه چرا «میانبر» به همان اندازه مورد اقبال قرار نگرفت، گفت: این مجموعه هم به اندازه کافی دیده شد البته ما تبلیغاتی نداشتیم اما مخاطبان سریال را می بینند و دوست دارند. «میانبر» اکنون تنها سریال طنزی است که از شبکه‌های سیما پخش می شود و ما به مسایل روز پرداختیم.

وی درباره بازیگران این سریال نیز یادآور شد: افرادی که در این سریال داریم شناخته شده هستند، در شرایطی هستیم که هر کسی کار نمی کند. از طرف دیگر بودجه ما یک چهارم سریال های دیگر است و هر بازیگری را نمی توانیم بیاوریم. خیلی ها هم اگرچه از تلویزیون به سینما می روند اما بازگشت به تلویزیون را نوعی پسرفت می دانند.

این تهیه کننده اضافه کرد: با این حال همه بازیگران این سریال حرفه ای هستند و ما حتی برای بازیگر مهمان باز هم سراغ بهترین ها رفتیم. هر متن چندین بار بازنویسی می شود و با همین بودجه به روزترین تجهیزات را تهیه کردیم. 

صالحیان درباره پخش نوروزی این سریال گفت: هنوز جلسه برآورد فاز دوم سریال اتفاق نیفتاده است. باید جلسه براورد برویم البته صحبت هایی برای فاز نوروزی سریال انجام شده است اما هنوز قطعی نیست.

وی در پایان بیان کرد: به هر حال ما آماده ایم که با قطعی شدن ساخت فاز دوم برای نوروز وارد تولید شویم، البته که مدیران در تلاش هستند اما این جلسه زودتر برگزار شود.

این سریال که این شب ها فاز اول آن از شبکه پنج سیما پخش می شود با حضور بازیگرانی چون کمند امیرسلیمانی، سیاوش چراغی پور، مرتضی علی آبادی، اشکان اشتیاق، رضا نیک خواه و محمود جعفری همراه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.