شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

مهرداد خوشبخت خبر داد؛

ارائه «آبادان یازده ۶۰» با تغییرات نسخه جدید

لوگوی فیلم سینمایی آبادان یازده ۶۰

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» از تغییرات نسخه جدید این فیلم خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مهرداد خوشبخت کارگردان «آبادان یازده ۶۰» به تهیه‌کنندگی حسن کلامی که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت درباره اکران این فیلم‌ به صبا گفت: اکران این فیلم به پخش‌کننده آن یعنی سازمان اوج مربوط است و من نمی‌توانم در این باره تصمیمی بگیریم.

وی افزود: پیشنهاد ما به سازمان اوج، اکران دوم نوروزی که همزمان با عید فطر است، بوده و فکر می‌کنیم اکران این فیلم در این زمان بهتر است.

خوشبخت در پایان درباره تغییرات نسخه اکران نسبت به جشنواره ملی فیلم فجر بیان کرد: یک سری تغییرات کلی نسبت به نسخه اکران شده در جشنواره ملی فیلم فجر داریم زیرا ما به علت زمان کم نتوانستیم این موارد را در نسخه اکران شده در جشنواره لحاظ کنیم و در حال حاضر سه دقیقه و نیم از فیلم کوتاه شده است.

علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی، نادر سلیمانی، ویدا جوان، یاسین مسعودی، رضا مسعودی، افشین طایی و وحید کرمانی در فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم که محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج است که به شروع جنگ ایران و عراق می‌پردازد.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهرداد خوشبخت، تهیه کننده: حسن کلامی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، مدیر هنری: عبدالحمید قدیریان، مدیرتولید: رحمت عبدالله زاده، مدیر صدابرداری: جهانگیر میرشکاری، چهره‌پرداز: محمود دهقانی، مدیر برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: امیرشهاب اسماعیلی، طراح صحنه: جعفر محمدشاهی، طراح لباس: زهرا صمدی، تدوین: سهراب خسروی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، آهنگساز: بهزاد عبدی، منشی صحنه: ساناز فراهانی، عکاس: علی نیک‌رفتار، فیلمبردار پشت صحنه: رضا رشیدی‌فر، مدیر تدارکات: حسن حیدرزاده و مشاور رسانه‌ای: مهرداد معظمی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.