شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

اندر حکایت یک رسوایی؛

توجیهات آقای «همیشه منتقد» درباره چتهایش با مجری «من و تو»!

پرویز پرستویی در نشست خبری فیلم سینمایی«بادیگارد»

سینماپرس: پرویز پرستویی با توجیه ماجرای چت اینستاگرامی با مجری شبکه فارسی زبان گفت: نقدم به هدف اصلاح دلسوزانه است و برای همین درباره مسائل مختلف، نکته هایی را مینویسم تا کمکی به جریان بهبود اوضاع داشته باشم اما باید به ایشان گفت اینکه در مواقع بحرانی و حساس که کشور از هر طرف آماج حمله های دشمن قرار می گیرد، هم نوایی با آنها و تکرار اراجیفشان دلسوزی نیستو اکنون که چهره واقعی نفاق سلبریتی ها رو شده دیگر حنایشان برای مردم رنگی ندارد، پس لطفا برای حفظ باقی مانده آبرو سکوت اختیار کنید.

به گزارش سینماپرس، در پی هک شدن صفحه اینستاگرامی سالومه سیدنیا مجری بهائی شبکه «من و تو» و انتشار چتهایش با برخی سلبریتی‌ها از جمله پرویز پرستویی، این بازیگر در صفحه شخصی خود نوشت:

دوستان عزیز این روزها در میان اخبار کرونا، ماجرای هک شدن صفحه اینستاگرام خانم سالومه سیدنیا مجری شبکه فارسی من و تو و چت های او با هنرمندان مورد توجه قرار گرفته، در خصوص خودم نه به عنوان هنرمند، بلکه به عنوان خدمتگزار بایستی بگویم، چند سال قبل در زمان اکران فیلم «بادیگارد» قرار بود مراسم بزرگداشتی برای من در ونکوور کانادا برگزارکنند که راهی کانادا بودم ودر فرودگاه خبرنگاری از من در باره سردار سلیمانی پرسید. و بنده در جواب گفتم: مدتی قبل در جلسه ای سه ساعته همراه ایشان فیلم بادیگارد رادیدم، در کل نمایش فیلم حواسم به واکنش های او بود، تا سردار سلیمانی را ورای شنیده های قبلی بشناسم. به آن خبرنگار گفتم آنچه من از سردار سلیمانی فهمیدم این بود که از نظر ایشان جنگ تمام نشده و پای او روی زمین بند نیست، فیلم این مصاحبه پخش شد و آن ور آبی ها به من حمله کردند و حتی در ونکوور علیه من به عنوان نماینده نظام تجمع کردند. این ماجرا گذشت تا روزی که سردار سلیمانی شهید شد. همان روز بدون اینکه کسی به من توصیه کند و یا مصلحت اندیشی کنم، با همان فیلم مصاحبه پستی گذاشتم و در متن نوشتم، منظورم از روی زمین بند نبودن، همین شهادت بود. همان هایی که امروز به من توهین می کنند تشویقم کردند و آن ور آبی ها فحاشی. بعد از چند روز خانم سالومه سیدنیا در برنامه اش به من انتقاد کرد که چرا دفاع از سردار سلیمانی کرده ام، برای همین از طریق دایرکت به ایشان پیام دادم و محترمانه گفتم پستی که گذاشتم به توصیه کسی نبوده و... متاسفانه تمام چت ها کامل منتشر نشده.

عزیزان بنده اگر در حد بضاعت خودم نقدی میکنم در درون همین نظام استجابت، نقدم به هدف اصلاح دلسوزانه است و برای همین درباره مسائل مختلف، مثل سیل و زلزله و بخصوص کرونا یا مسائل اجتماعی نکته هایی را مینویسم تا کمکی به جریان بهبود اوضاع داشته باشم.

نظرات

  • ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۲
    0 0
    کارش خوب نبوده از پرستویی بعید است اون زنک خارجی هم یک آشغال به تمام معناست اما ما هم حق نداریم برای یک دستمال قیصیریه را به آتش بکشیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.