چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

مدیرکل هنرهای تجسمی اعلام کرد:

برگزاری مسابقه کاریکاتور بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم»

مسابقه کاریکاتور بین‌المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم»

سینماپرس: هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی از برگزاری مسابقه بین المللی کاریکاتور «ما کرونا را شکست می‌دهیم» خبر داد.

به گزارش سینماپرس، هادی مظفری گفت: اداره کل هنرهای تجسمی بنا به مسئولیت‌ها و وظیفه‌ای که در حوزه هنرهای تجسمی به عهده دارد، در برنامه‌هایی که جنبه ملی و بین المللی دارد حضور می‌یابد. ما معتقدیم که هنرمندان هنرهای تجسمی می‌توانند در بحران‌های اجتماعی، مؤثر باشند و حضور آنها در فضاهای هنری و رسانه‌ای موجب تقویت روحیه از یکسو و همچنین انجام مسئولیت اجتماعی هنرمندان در قبال جامعه است.

وی افزود: از آنجا که مساله شیوع ویروس کرونا، موضوعی جهانی است استقبال خوبی از این مسابقه در همین مدت کوتاه شده است، امیدواریم که این حرکت منجر به شروع حرکت‌های مؤثر دیگر در زمینه ارتباط هنرهای تجسمی با جامعه باشد.

مظفری گفت: این مسابقه از آن دست جشنواره‌هایی نیست که در اختیار یک یا دو نهاد فرهنگی باشد، برگزارکنندگان این مسابقه بین المللی از حضور هر نهاد و سازمانی که احساس کند می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد استقبال می‌کنند.

بر این اساس، مدت ارسال آثار به این مسابقه بین المللی تا ۱۱ فروردین سال ۱۳۹۹ اعلام شده است. که علاقه مندان می‌توانند به نشانی دانشگاه علوم پزشکی؛ شیراز بلوار زند، ساختمان مرکزی علوم پزشکی شیراز، مدیریت فرهنگی و یا با نشانی پست الکترونیک coronacontest@gmail.com آثار خود را ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۷۱۳۲۱۲۲۶۵۳ و ۰۷۱۳۲۱۲۲۶۴۹ و موبایل :۰۹۱۷۳۰۵۲۶۷۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.