چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

در اقدامی قابل توجه؛

حمایت انجمن سینمای جوانان از تولید آثار با موضوع مقابله با کرونا

کرونا

سینماپرس: انجمن سینمای جوانان ایران از آثاری که در راستای پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی در مبارزه با کرونا به عنوان یکی از موضوعات مهم فعلی کشور، ساخته شده باشند، حمایت خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، انجمن سینمای جوانان ایران از آثار خلاق، کوتاه و مؤثری که در راستای پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی در مبارزه با کرونا به عنوان یکی از موضوعات مهم فعلی کشور، ساخته شده باشند، حمایت خواهد کرد.

هنرمندان همیشه درکنار مردم بوده و هستند و درهر شرایطی یاری‌گر آنانند.

در شرایط کنونی نیز که فیلمسازان فیلم کوتاه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی‌شان هرکدام به شیوه‌ای با دوربین‌های خود در حرکت عظیم مبارزه با کرونا یاری‌رسانی و مشارکت می‌کنند، انجمن سینمای جوانان ایران وظیفه خود می‌داند حمایت‌های خود را معطوف به این تولیدات کند.

تمام آثاری که در قالب‌های مختلف انیمیشن، رئال و یا ترکیبی که در مدت زمان حداکثر ۳ دقیقه ساخته شده و به صورت خلاقانه قادر باشند در یکی از موضوعات: پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی به اقشار مختلف مردم کمک کنند و مناسب پخش در فضای مجازی باشند، مشمول این حمایت خواهند بود.

جزئیات این طرح به شرح زیر است:

- آثاری که با استفاده از جلوه‌های ویژه و بدون نیاز به حضور میدانی در نقاط پرخطر تولید شده باشند، در اولویت حمایت قرار دارند.

- آثار ارسالی توسط کارشناسان انجمن بررسی می‌شوند و در مرحله اول ۱۰ اثر برتر، مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند. (در صورت وجود آثاری افزون‌تر، امکان افزایش تعداد آثار قابل حمایت وجود دارد.)

- حمایت انجمن از این آثار بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال خواهد بود. (رقم نهایی توسط شورای ارزشیابی هنری انجمن تعیین خواهد شد.)

- حمایت انجمن به‌صورت کمک بلاعوض است و مالکیت آثار متعلق به خود پدیدآوردندگان خواهد بود.

- انجمن برای عرضه مناسب و گسترده آثار برتر در فضای مجازی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

- آثاری که به سفارش نهادها و ارگان‌ها و یا از منابع عمومی و دولتی ساخته شده باشند، مشمول این حمایت نخواهند بود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان اسفندماه و از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۹۹۳۴۳۹۰۲ به روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.