چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

با حکم معاون هنری وزیر ارشاد؛

مدیرعامل جدید مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد

سیدمحمد طباطبایی حسینی

سینماپرس: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی سید محمد طباطبایی را به عنوان مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، بر اساس پیشنهاد هیأت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و با حکم سیدمجتبی حسینی رئیس هیأت امنای مؤسسه، سیدمحمد طباطبایی حسینی به عنوان مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد.

هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با توجه به اساسنامه و پایان مهلت فعالیت هیات مدیره قبلی و قدردانی از اعضای هیات مدیره قبلی، سیدحسین سیدزاده، مهدی افضلی، حسن ریاحی، محسن علی اکبری و مریم معترف را به عنوان اعضای هیأت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی کرد و هیأت مدیره مؤسسه، سیدمحمد طباطبایی حسینی را به عنوان مدیر عامل انتخاب کرد.

در حکم مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت آمده است:

«با استناد به ماده ۱۲ اساسنامه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و صورتجلسه مورخ ۱۳/۱۲/۹۸ هیأت مدیره مؤسسه و نظر به تعهد و آگاهی جنابعالی، به عنوان مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب می شوید.

از شما انتظار می رود با رعایت ضولبط قانونی و اصول انضباط مالی و تشکیلاتی در جهت اهداف مصرّح در اساسنامه از جمله حمایت از هنرمندان گرانقدر و پیشکسوت و سرمایه های فرهنگی و هنری کشور و استفاده از تجربیات و سوابق ارزنده ایشان اقدام فرمایید.»

سیدمحمد طباطبایی حسینی دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان کشور است و مدیریت روابط عمومی معاونت امور فرهنگی را در سوابق خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.