سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

رئیس هیات مدیره آیفیک مطرح کرد:

امکان تعطیلی همه تولیدات تلویزیونی و سینمایی وجود ندارد

سیدامیر پروین حسینی

سینماپرس: سیدامیر پروین حسینی می‌گوید: امکان تعطیل کردند همه تولیدات سینما و تلویزیون به دلیل گسترش ویروس کرونا وجود ندارد.

به گزارش سینماپرس، سیدامیر پروین حسینی (رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات فیلمسازی) در گفتگو ایلنا، با اشاره به نامه‌نگاری با وزارت بهداشت، وزارت ارشاد و صداوسیما درباره کرونا گفت: نامه‌ای از طرف انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات فیلمسازی برای وزرای بهداشت و ارشاد و رئیس سازمان صداوسیما ارسال شده، دوستانی در وزارت بهداشت قول مساعد بررسی موضوع در جلسه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا را داده‌اند ولی از دیگر مراجع ذیربط هنوز خبری به ما نرسیده است.

 وی ادامه داد: ما درخواست تعویق تولید پروژه‌های غیرضروری را در همین نامه مطرح کردیم ولی به شکل واقعی باید بگویم تعداد زیادی از پروژه‌های تولیدی امکان تعطیلی ندارند. همانطور که جامعه پزشکی در حال مبارزه با این بیماری و حفظ امنیت جسمانی و بهداشتی مردم هستند، همکاران من هم در حال مبارزه با اثرات روحی و روانی این بیماری‌اند. ما و جامعه پزشکی در دو جبهه در حال مبارزه‌ایم.

 وی با اشاره به لزوم حفظ سلامتی هنرمندان و عوامل تولید فیلم گفت: متاسفانه محیط کار ما به واسطه جمعی بودن ماهیت تولید محصولات تصویری، بسیار در معرض خطر و گسترش بیماری‌های مسری است. تهیه‌کنندگان ما همان امکاناتی را توانسته‌اند فراهم کنند که سایر مردم در اختیار دارند که اصلا کافی نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.