سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری اعلام نمود:

آثار هنری تجسمی در «نقش بهار» غیرحضوری به فروش می‌رسد

نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی «نقش بهار»

اولین نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی «نقش بهار» که از سوی حوزه هنری قرار بود از ۶ اسفندماه آغاز به کار کند، به دلیل توصیه‌های بهداشتی در مقابله با کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، اولین نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی با عنوان «نقش بهار» که از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری قرار بود از هفته اول اسفندماه برگزار شود، به دلیل شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های مراقبتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده بود، تعطیل شد.

با توجه به اینکه امکان خرید و فروش غیرحضوری آثار هنری در فضای مجازی یا به صورت تلفنی امکان پذیر است، این موضوع را از سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری جویا شدیم.

وی در این باره به مهر گفت: از آنجایی که شیوع کرونا مساله جدی است، ما نیز این نمایشگاه را تعطیل کردیم اما کاتالوگ آثار موجود را در تیراژ ۵۰۰ نسخه به صورت افست چاپ کردیم و در اختیار مجموعه داران، هنرمندان و علاقمندان قرار داده‌ایم تا هر کسی اثری را انتخابی داشت، به صورت سفارش تلفنی با حوزه هنری، آن را در اختیارش بگذاریم.

شجاعی‌طباطبایی تاکید کرد: با توجه به امکان شیوع کرونا، ناچار شدیم این رویه را انجام دهیم و اگر احساس نیاز کنیم که تقاضا زیاد است، کاتالوگ را بیشتر چاپ و در اختیار علاقمندان قرار می‌دهیم.

جلال شباهنگی، کاظم چلیپا، منوچهر معتبر، صادق تبریزی، علی گلستانه، ناصر اویسی جلیل رسولی، نصراله افجه‌ای، مرتضی اسدی، کامبیز درمبخش، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، ژازه تباتبایی، محمود زنده‌رودی، پرویز کلانتری، محمدعلی ترقی‌جاه و احمد وثوق احمدی از جمله برخی اساتید هستند که آثارشان به فروش خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.