دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷

سینمای هالیوود؛

بازیگرانی که همیشه در فیلم‌ها می‌میرند!

فیلم خونبار نیکلاس کیج یعنی تریلر-اکشن «مندی»

سینماپرس: مرگ همیشگی شخصیت‌هایی که شان بین، بازیگر سرشناس هالیوودی آنها را بازی می‌کند، یک شوخی متداول است؛ اما او تنها بازیگری نیست که از این وضعیت رنج می‌برد.

به گزارش سینماپرس، مرگ و میر در فیلم‌ها معمولاً برای فیلم بسیار ضروری است؛ اما بعضی از بازیگران بیشتر از بقیه شاهد آن هستند که شخصیت‌هایشان در یک فیلم سینمایی با مردن دور انداخته می‌شود.

شان بین، بازیگر انگلیسی، شاید بیشتر از هر کسی مورد هدف توپ‌های هالیوود قرار گرفته باشد تا جایی که شوخی‌های زیادی با مرگ وی شده است. با این حال، شان بین تنها نیست. بازیگران دیگری هم هستند که شخصیت‌های آن‌ها به ندرت تا پایان فیلم دوام می‌آورد و اغلب کشته می‌شوند. در اینجا بازیگرانی که همیشه شخصیت‌هایشان پایان غم‌انگیزی دارند را مرور می‌کنیم:

گری بیوسی

8 بازیگری که همیشه در فیلم‌ها می‌میرند!


بیوسی در بیش از ۲۰ مورد از فیلم‌هایش مرده است که کمی زیاد به نظر می‌رسد. مرگ او به قدری عادی شده بود که بیلی کریستال مجری برنامه «پخش زنده شنبه شب» زمانی که او را به برنامه‌اش دعوت کرده بود با تعجب از او پرسید «گری! تو زنده‌ای!؟». او حتی در فیلم سینمایی «باد تگزاس وحشی» توسط یک موزیسین کشته شد. فیلم‌های دیگری که او در آن مرگ را تجربه می‌کند، شامل «اسلحه مرگبار» و «نقطه شکست» می‌شود.

لنس هنریکسن

8 بازیگری که همیشه در فیلم‌ها می‌میرند!


لنس بیش از ۳۰ مورد مرگ در رزومه کاری خود دارد. به یاد ماندنی‌ترین مرگ وی در فیلم سینمایی «هدف سخت» رقم خورد. او همچنین در فیلم سینمایی «ترمیناتور» و «بیگانه علیه غارتگر» با مرگ مواجه شده است. اگرچه او همیشه در فیلم‌ها کشته شده، اما به عنوان صداپیشه انیمیشن‌ها به نظر کمی در امنیت به سر می‌برد. او در انیمیشن‌های تارزان و سوپرمن کمپانی دیزنی حضور داشته است.

نیکلاس کیج

8 بازیگری که همیشه در فیلم‌ها می‌میرند!


به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران فیلم‌های اکشن در دهه ۹۰ میلادی، نیکلاس کیج علاوه بر اینکه بارها کشته شده، چندین بار نیز در فیلم‌ها خودکشی کرده است. او هرچه به نقش‌آفرینی و فیلمسازی ادامه می‌دهد، مرگ و میرش نیز بیشتر می‌شود.

جان هرت

8 بازیگری که همیشه در فیلم‌ها می‌میرند!


جان هرت، نامش به کلمه Hurt انگلیسی به معنای آسیب شباهت دارد. نویسندگان نیز همیشه بیشترین تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا به هرت آسیب بزنند. او در مجموع در فیلم‌هایی که بازی کرده، ۴۳ بار مرده است! شاید وحشتناک‌ترین آن هم در فیلم سینمایی «بیگانه» رقم خورد که اولین قربانی در فیلم بود و توسط یک موجود بیگانه کشته شد.

مایکل بین

8 بازیگری که همیشه در فیلم‌ها می‌میرند!


همانند شان بین، زمانی که نام او را روی تیتراژ نخست فیلم سینمایی می‌بینیم، باید بدانیم که قطعا شخصیتی که او بازی می‌کند خواهد مُرد و دیگر، اما و اگر، چرا و چه زمانی وجود ندارد. او در فیلم «ترمیناتور» به نحو ظالمانه‌ای کشته شد و حتی مرگ  بدتر از آن در فیلم سینمایی «استیلتو» زمانی که یک دیلم در جمجمه او فرو می‌رود، رقم می‌خورد.

تامی فلاناگان

8 بازیگری که همیشه در فیلم‌ها می‌میرند!


به نظر می‌رسید بازیگر فیلم سینمایی «پسران آشوب» برای هر دقیقه بازی پول می‌گیرد. هر چه بیشتر بازی کند، پول بیشتری دریافت می‌کند. او بیش از ۲۰ بار در فیلم‌های سینمایی که بازی کرده مرده است. به نظر می‌رسد نویسندگان علاقه زیادی به کشتن وی با تیر و کمان دارند چرا که او بیش از هر وسیله دیگری با تیر و کمان کشته شده!

اسکار آیزاک

8 بازیگری که همیشه در فیلم‌ها می‌میرند!


خود آیزاک مطلع است که شخصیت‌های او چندین بار در فیلم «جنگ ستارگان» مرده‌اند. البته او در نقش‌های دیگر خود نیز به اندازه کافی خوش شانس نبوده و در مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» به نام «آپوکالیپس» نیز کشته شده است.

شان بین

8 بازیگری که همیشه در فیلم‌ها می‌میرند!


شان بین، تعداد دفعات زیادی در فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی مرده است. او به قدری در فیلم‌ها مرده یا کشته شده که اخیراً اعلام کرد، دیگر نقشی را که قرار باشد در آن کشته شود قبول نخواهد کرد. او همچنین گفت که کشته شدنش در فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها» ‌ها را دوست داشته است.

* خبرنگاران جوان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.