جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳

کارگردان «روزگار»:

قصه های سریال آسیب شناسانه است

سریال «روزگار»

سینماپرس: کارگردان سریال «روزگار» گفت: یکی از اصلی ترین اهداف ما برای ساخت سریال روزگار این بود که برای عبور از هر اتفاقی بیش از میزان توانایی مان و آنچه که نمی توانیم فراهم کنیم از خودمان انتظار نداشته باشیم.

به گزارش سینماپرس، «سیامک صرافت» کارگردان سریال «روزگار» که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود، در گفت‌وگو با فارس، گفت: درست است این سریال اپیزودی است، اما یکی از اپیزودها را آقای سلیمی کارگردانی کرده است.

این کارگردان درباره هدف گذاری این سریال در بخش محتوا نیز گفت: یکی از اصلی ترین اهداف ما برای ساخت سریال روزگار این بود که خودمان را آتش نزنیم یعنی اینکه برای عبور از هر اتفاقی بیش از میزان توانایی مان و آنچه که نمی توانیم فراهم کنیم از خودمان انتظار نداشته باشیم.  

وی درباره اینکه هر کدام از اپیزودهای این سریال قابلیت تبدیل شدن به یک سریال مجزا را داشت، افزود: چنین کاری مستلزم سرمایه گذاری است و اگر سرمایه گذار پیدا شود ما هم می توانیم قصه هر کدام از اپیزودها را در قالب یک سریال مجزا بسازیم.

این کارگردان درباره اینکه چقدر قصه های اجتماعی که به تصویر کشیدید می تواند در جامعه آسیب شناسی کند؟ و چقدر می تواند روی در آینده و سرنوشت مردم تاثیرگذار باشد؟ گفت: مشکلات بسیاری در سطح جامعه وجود دارد اما آثار نمایشی می تواند آنها را بازگو کرده و با کمک از کارشناسان برجسته راه را برای مردمی که با چنین مشکلاتی درگیر هستند باز کند. امیدوارم که بتوانیم با تولید این سریال آسیب شناسی کرده و به مردم در مشکلاتشان کمک کنیم.

مجموعه‌ داستانی «روزگار» به تهیه‌کنندگی سیدمازیار ‌هاشمی، مهدی صفی‌یاری و با کارگردانی سیامک صرافت و سهیل سلیمی هر شب ساعت ۲۰:۴۵ هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

«روزگار» با نگاهی آسیب‌شناسانه، کنکاشی در رفتارهای فردی و اجتماعی‌ است که مسائل و مشکلات مبتلا به جامعه امروز را روایت می‌کند. این مجموعه پر بازیگر که فیلمبرداری آن در تهران انجام شده است قرار است در ۱۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پخش شود.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون حبیب دهقان‌نسب، فریده سپاه‌منصور، حسین سلیمانی، علیرضا اوسیوند، سوگل طهماسبی، عطا عمرانی، محمد فیلی، مهدی امینی‌خواه، خشایار راد، مهرداد ضیایی، افشین سنگ‌چاپ، زهرا سعیدی، زهره حمیدی، ساغر عزیزی، کریم امینی، آبان عسکری، مینا نوروزی، نیلوفر شهیدی، ارسطو خوش‌رزم، بیتا خردمند، حمیدرضا هدایتی، افسانه ناصری، حشمت آرمیده، حسین پورکریمی، اکبر سلطان‌زاده هاوستین، سیامک اشعریون، محمود مقامی، عطیه غبیشابی، زهرا اویسی، ایلیا کیوان، پیام احمدی‌نیا، سعیده عرب، مهرداد خانی، سید داود طباطبایی، مرتضی کاظمی، بهراد محمدی، مانلی حسین‌پور و... به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.