چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰

به کارگردانی رضا مقصودی؛

«دوپینگ» سیما قطعی شد!

سریال «دوپینگ»

سینماپرس: سریال نوروزی «دوپینگ» با قصه‌ای کمدی در ۳۰ قسمت و به دلیل کمبود بودجه دیرتر کلید خورد؛ براین اساس در ایام عید نیز جلوی دوربین خواهد بود. به‌تازگی الناز حبیبی به تیم بازیگری آن اضافه شده است.

به گزارش سینماپرس، شبکه سه سیما به‌تازگی کنداکتور نوروزی خود را به سریال «دوپینگ» سپرده است، سریالی به کارگردانی رضا مقصودی که در سکوت خبری کلید خورد و همچنان بدون هیچ اطلاع‌رسانی به تصویربرداری خود در تهران ادامه می‌دهد.

«دوپینگ» هرچند توسط رضا مقصودی کارگردانی خواهد شد، اما به دلیل اینکه پروژه برای رسیدن به آنتن نوروزی شبکه سه سیما دیرتر از برنامه‌ریزی کلید خورده است، سید امیر پروین‌حسینی، تهیه‌کننده سریال از برزو نیک‌نژاد نیز برای تصویربرداری برخی بخش‌های سریال کمک گرفته تا با حضور غیررسمی او به عنوان کارگردان، این مجموعه به پخش قطعی نوروزی برسد.

در همین رابطه برزو نیک‌نژاد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری آنا عنوان کرد: من در تیتراژ عنوان کارگردان ندارم و شرط کمک چندروزه‌ام به گروه نیز همین بوده، کمکم به سریال صرفاً به‌واسطه رفاقت دیرینه‌ام با آقای مقصودی و پروین‌حسینی است بلکه بتوانم فشاری از دوششان بردارم.

بنا بر گزارش آنا تأخیر در زمان آغاز تصویربرداری «دوپینگ» به دلیل کمبود بودجه و مشکلات مالی شبکه سه بوده تا جایی که نهایتاً نیز دیرتر از زمان برنامه‌ریزی کلید خورد.

بنابراین به واسطه عقب افتادن از زمان اولیه، تصویربرداری سریال همچنان تا هفته ابتدایی فروردین ادامه می‌یابد. براین اساس در تعطیلات رسمی سال نو نیز کار تولید و ضبط ادامه خواهد یافت.

این سریال با قصه‌ای کمدی در ۳۰ قسمت به تولید می‌رسد که به‌تازگی نیز الناز حبیبی به تیم بازیگری آن اضافه شده است و پیش از این هم برخی بازیگران اصلی ازجمله محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد و شبنم مقدمی جلوی دوربین «دوپینگ» رفته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.