سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

هم‌زمان با آغاز ضبط مرحله چهارم از فصل نخست؛

مدیران به پشت صحنه «دست فرمون» رفتند

دست فرمون- کامبیز دیرباز

سینماپرس: نخستین برنامه از دور چهارم «دست فرمون» با حضور محمد احسانی مدیر شبکه نسیم ضبط شد.

به گزارش سینماپرس، هم‌زمان با آغاز ضبط مرحله چهارم از فصل نخست برنامه «دست فرمون»، مدیران این شبکه در محل ضبط این برنامه حضور یافتند. در شب ضبط چهل و یکمین قسمت برنامه، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه علی اکبر کاظمی قائم مقام، مرتضی جاسبی مدیر تولید و علیرضا صباغ مدیر اداری و مالی این شبکه، دیدار صمیمی و مفصلی با شرکت کنندگان، مربیان و عوامل تولید داشتند.

احسانی با حضور در محل ضبط برنامه مسیر تغییر یافته در مرحله چهارم را افتتاح کرد. پیش از آغاز ضبط، رانندگان نیز دورهای تمرینی زدند و در حاشیه پیست نیز مربیان حاضر در این قسمت با مدیر شبکه نسیم صحبت های جالبی داشتند.

نادر جعفری قهرمان باسابقه مسابقات سرعت و دریفت ایران درباره برنامه «دست فرمون» گفت: بنده سابقه زیادی در مسابقات مختلف اتومبیلرانی دارم اما در این مدت کوتاه که برنامه «دست فرمون از سیما پخش شده واکنش های بسیار خوبی از مردم دیده ام. این برنامه جای خود را به خوبی در میان مردم باز کرده و حتی بانوان نیز آن را دنبال می کنند.

محسن جعفری رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی نیز درباره برنامه «دست فرمون» به مدیر شبکه نسیم گفت: در وهله اول باید از شبکه نسیم به خاطر ساخت این برنامه تشکر کنیم. جای این برنامه در تلویزیون به شدت خالی بود. رشته اسلالوم به عنوان تکنیک پایه در اتومبیلرانی شناخته می شود و رانندگانی که اسلالوم را یاد می گیرند در همه رشته های اتومبیلرانی می توانند مسابقه بدهند. در این برنامه ورزشکاران و قهرمانان ما در سطح عمومی معرفی و شناخته شدند چیزی که تا به حال رخ نداده بود.

وی که مسئولیت برگزاری مسابقات زیادی را در سطح کشور به عهده داشته ادامه داد: خوشبختانه این برنامه بازتاب و بازخورد بسیار خوبی در سطح کشور داشته و ما این موضوع را در شهرستان های مختلف به عینه دیده ایم.

فصل نخست مسابقه «دست فرمون» وارد چهارمین مرحله خود شده است و از شنبه تا سه شنبه، ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.