شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد:

پرداخت مقرری اسفند مشمولان طرح تکریم

سیدحسین سیدزاده در نشست رسانه‌ای مدیرعامل صندوق اعتباری هنر

سینماپرس: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از پرداخت مقرری اسفندماه مشمولان طرح تکریم خبر داد و گفت: ماهیانه ۸۰۰ هزارتومان از سوی صندوق اعتباری هنر به مشمولان طرح تکریم پرداخت می شود.

به گزارش سینماپرس، سیدحسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبرگفت: مقرری مشمولان طرح تکریم از اسفندماه ۹۷ چهار برابر شد ودریافتی ماهانه آنها با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۰۰ هزار تومان به ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر درادامه افزود: اکنون کشور با مشکلات اقتصادی درگیر است. ما در صندوق اعتباری هنر در تلاش هستیم با برنامه ریزی و اجرای سیاست های حمایتی اندکی از مشکلات جامعه فرهنگ و هنر کشور را کاهش دهیم.
سیدزاده تصریح کرد: با هدف حمایت از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر به بیش از ۳ هزارنفر در قالب طرح تکریم و کمک مستمری به صورت ماهیانه، از سوی صندوق اعتباری هنر مقرری پرداخت می شود.  
وی خاطر نشان کرد: طرح تکریم به اساتیدی با بیش از ۶۰ سال سن و حداقل ۳۵ سال سابقه آفرینش کار هنری موفق به دریافت نشان درجه ۱ هنری و صاحب سبک شناخته شده اند، تعلق می گیرد. اکنون صلاحیت بیش از ۳۵۰ نفر از اساتید رشته های مختلف فرهنگی و هنری از سوی شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور برای دریافت طرح تکریم تایید شده است.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: بهره مندی کلیه خدمات مستلزم عضویت در صندوق اعتباری هنر است. در همین رابطه تعدادی از مشمولین طرح تکریم به دلیل عدم تکمیل فرآیند عضویت از دریافت افزایش مقرری محروم مانده اند که به محض تکمیل اطلاعات به حساب آنان واریز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.