شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

مدیر گروه مستند روایت فتح خبر داد:

۳۵ مستند و ۱۷۵ قسمت برنامه در دستور کار «روایت فتح»

مراسم افتتاح دفتر جهاد گروه مستند روایت فتح

سینماپرس: مدیر گروه مستند روایت فتح با اشاره به برنامه‌های جدید روایت فتح گفت: حدود ۳۵ مستند الف و ۱۷۲ قسمت برنامه تلویزیونی در پنج مجموعه مختلف در دستور کار داریم.

به گزارش سینماپرس، «روح الله رفیعی» مدیر گروه مستند روایت فتح، در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که رسانه‌های انقلابی تراز چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟ گفت: رسانه‌های تراز انقلابی باید عقل‌گرا، منطق‌گرا و عدالت خواه باشند و اگر این ویژگی عمومی را داشته باشند خیلی از موضوع‌ها به خوبی می‌تواند انعکاس یابد.

وی با اشاره به برنامه‌های جدید روایت فتح گفت: حدود ۳۵ مستند الف و ۱۷۲ قسمت برنامه تلویزیونی در پنج مجموعه مختلف در دستور کار داریم.

مدیر گروه مستند روایت فتح، درباره برنامه‌های نوروز گروه مستند روایت فتح نیز گفت: برای نوروز ۹۹ نیز مجموعه طنز «گونی» را آماده پخش داریم که درونمایه دفاع مقدسی دارد. این برنامه گفت وگو محور است که انشاله بزودی شبکه و زمان پخش آن اعلام خواهد شد.

رفیعی با اشاره به مجری این برنامه طنز نیز گفت: این برنامه مجری دارد و اصغر نقی زاده اجرای آن را به عهده دارد. محوریت این برنامه بیشتر به سمت خاطره‌های طنز دفاع مقدسی رفته است.

وی درباره سایر برنامه‌های گروه مستند روایت فتح نیز گفت: برنامه‌های ثابتی هم داریم که به صورت هفتگی از شبکه‌های مختلف سیما بروی آنتن می‌رود. برنامه‌های روایت فتح پنج‌شنبه‌ها از شبکه یک و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه افق پخش می‌شود همچنین شبکه‌های دیگری هم در طول هفته برنامه‌های مختلفی از روایت فتح پخش می‌کنند.

مدیر گروه مستند روایت فتح، ادامه داد: یکی از اتفاق‌های خوبی که در این مدت رقم خورده است ورود به حوزه برنامه سازی برای نوجوان‌ها است. اولین محصولی که ما تولید کردیم مستندی بود با نام «آمدیم نبودید» که از شبکه نهال پخش شد و بازپخش آن پنج شنبه و جمعه بروی آنتن خواهد رفت.

وی درباره محتوای این مستند نیز گفت: این مستند داستان واقعی دنبال کردن شهیدی است که در واقع شهید نشده است. او یکی از شهدای انقلاب است که بچه‌های مسجد اعلامیه‌اش را پیدا کرده و نمی‌دانند چرا اسم و نشانی از او در مسجدشان نیست و طی تحقیقاتی متوجه می‌شوند که در حوادث ابتدای انقلاب مفقود شده و نام شهید برایشان انتخاب شده است و ادامه ماجرا.

رفیعی در ادامه نیز بیان داشت: ما در گروه مستند روایت فتح، ژانری از مستند را در ایران بومی کردیم و زمانیکه تولیداتمان انجام شد به تفصیل خواهیم گفت. اما در کل اتفاق‌های خوبی در حوزه مستند کشور خواهد افتاد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.