سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

به کارگردانی امیر فتوحی؛

ادامه تصویر برداری «میان بر» تا پایان سال

آرم شبکه پنج سیما-شبکه تهران

سینماپرس: تهیه کننده سریال «میان بر» با بیان این که تصویر برداری این سریال تا پایان سال ادامه دارد، گفت: تولید این سریال همزمان با پخش آن از شبکه پنج ادامه دارد و تاکنون ۱۲ قسمت آن تصویر برداری شده است.

به گزارش سینماپرس، محمد صالحیان توضیح داد: «میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: محور اصلی مجموعه «میان بر»، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و ... است. موضوع این سریال در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد شد.

صالحیان با اشاره بازیگران سریال طنز «میان بر» گفت: غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش چراغی ‌پور، شهین تسلیمی، حمید نیک نبرد، آرش نوذری، اشکان اشتیاق، امیر نوری و مرضیه صدرایی بازیگران این مجموعه هستند.

صالحیان با اشاره به تیم نویسندگی سریال «میان بر» گفت: طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا تیم نویسندگان «میان بر» هستند.

صالحیان با اشاره تولید همزمان با پخش این سریال یاد آور شد: یکی از امتیازات خوب این سریال است که همزمان با پخش و تولید از بازخورد نظرات مخاطبان پیرامون سریال مطلع می شویم که این موضوع برای تولید فصل های بعدی سریال بسیار مفید و تاثیر گذار است.

بنابر این گزارش سریال طنز «میان بر» به تهیه کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی امیر فتوحی کاری از صدا و سیمای مرکز البزر است که هر شب ساعت ۲۳ (شنبه تا چهارشنبه) از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن ۲:۳۰ بامداد و ۱۰:۳۰ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.