دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

مهدی فقیه:

بازی در فیلم «خروج» موهبتی بود که در این سن به من اهدا شد

مهدی فقیه در نشست صمیمی هنرمندان سینمای دفاع مقدس

سینماپرس: بازیگر فیلم «لیلی با من است» گفت: من در دهه شصت و هفتاد در تعداد بسیار زیادی فیلم بازی کردم اما واقعا انتظار نداشتم که ساخت فیلم خروج با توجه به اینکه فضای جنگی هم نداشت اینقدر سخت باشد، من در فیلم‌های قدیمم تجربه کار با مواد منفجره واقعی را هم داشته ام اما باور کنید کار با تراکتور از فیلم جنگی هم سختتر بود.

به گزارش سینماپرس، مهدی فقیه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: بازی در فیلم خروج موهبتی بود که در این سن به من اهدا شد، به شخصه از حضور در فیلم حاتمی‌کیا و همبازی شدن با فرامرز قریبیان بسیار لذت بردم.

وی درباره سختی‌ پروژه سینمایی «خروج» اضافه کرد: واقعیت امر من اکثریت کارنامه کاری‌ام به آثار دفاع مقدس ختم می‌شود، تجربه بازی در بسیاری از فیلم های جنگی را داشته ام و می‌دانم که سختی در سینما چه هست و چه نیست.  

https://media.khabaronline.ir/d/2019/09/08/4/5256301.jpg

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» در همین راستا ادامه داد: روزی که پیشنهاد بازی در فیلم خروج را از سوی ابراهیم حاتمی‌کیا دریافت کردم همه گفتند که کار بسیار سختی است اما به واسطه علاقه به ابراهیم حاتمی کیا این فیلم را پذیرفتم.

وی با اشاره به حضور خود در آثار دفاع مقدسی سینما تاکید کرد: من در دهه شصت و هفتاد در تعداد بسیار زیادی فیلم بازی کردم اما واقعا انتظار نداشتم که ساخت فیلم خروج با توجه به اینکه فضای جنگی هم نداشت اینقدر سخت باشد، من در فیلم‌های قدیمم تجربه کار با مواد منفجره واقعی را هم داشته ام اما باور کنید کار با تراکتور از فیلم جنگی هم سختتر بود.  

بازیگر فیلم «لیلی با من است» در همین رابطه افزود: ما در گچساران گرمای بیش از حدی را تجربه کردیم و اکثرا بازیگران پوستشان سوخت اما در ادامه فیلمبرداری در شهر قم از سرما یخ می زدیم، این درحالی بود که روی تراکتور هم نمی توانستیم گرم شویم.  

 «خروج» حاتمی‌کیا برگزیده مردم است/اگر ابراهیم پیشنهاد بازی بدهد با سر می‌روم///////////////////دوشنبه

وی با اشاره به کیفیت نهایی فیلم سینمایی «خروج» اظهار کرد: من در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خروج را تماشا کردم و باور کنید که تمام خستگی سفر و کار از تنم بیرون شد، نه به خاطر اینکه خودم در فیلم بازی کرده باشم اما مطمئنم که این مردم هستند که فیلم حاتمی کیا را به عنوان بهترین فیلم معرفی می کنند، مردم بدون شک خروج را دوست خواهند داشت زیرا برای آنها ساخته شده است.  

فقیه درباره همکاری با ابراهیم حاتمی کیا خاطرنشان کرد: خروج اولین تجربه همکاری من با ابراهیم حاتمی کیا بود، این تجربه برایم به شدت دلنشین و لذتبخش بود و اگر بار دیگر ابراهیم پیشنهاد بازی بدهد با سر می روم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.