یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

با ایفای نقش «جکسون مین»؛

«بردلی کوپر» یکی از برادران «بی‌جیز» می شود

بردلی کوپر

سینماپرس: بردلی کوپر در حال مذاکره است تا در نقش «بری گیب» یکی از اعضای گروه موسیقی «بی جیز» بازی کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از گاردین، بردلی کوپر که سال ۲۰۱۸ با فیلم موزیکال «ستاره‌ای متولد شده است» در نقش جکسون مین خواننده کانتری و راک ظاهر شد، قرار است در نقش یک خواننده مشهور جهانی ظاهر شود.

این بار او برای ایفای نقش بری گیب در فیلم زندگینامه‌ای از گروه مشهور «بی‌جیز» انتخاب شده است.

نویسندگی این فیلم را آنتونی مک‌کارتن برعهده دارد که پیشتر فیلمنامه فیلم‌های زندگینامه‌ای دیگری چون «نظریه همه چیز» و «راپسودی بوهمی» بر مبنای زندگینامه گروه کویین را نوشته است.

کارگردان فیلم بیوگرافیکال «بی جیز» هنوز معرفی نشده است.

سر بری گیب تنها بازمانده گروه «بی‌جیز» اکنون ۷۳ ساله است. وی سال ۱۹۵۸ همراه دو برادر دوقلویش یعنی رابین و موریس گروه «بی جیز» را تشکیل داد. آنها بیش از ۱۲۰ میلیون آلبوم در سراسر جهان فروختند و از مشهورترین گروه‌های موسیقی جهان در دهه ۷۰ میلادی بودند. موریس و رابین در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۲ از دنیا رفتند.

بردلی کوپر اکنون دارد آماده می‌شود تا هم بازیگری و هم کارگردانی فیلم زندگینامه‌ای زندگی آهنگساز مشهور جهان لئونارد برنشتاین را انجام دهد. کمپانی اسپیلبرگ از تهیه کنندگان این فیلم او خواهد بود.

کوپر چندین نامزدی اسکار برای اولین تجربه کارگردانی‌اش در فیلم «ستاره‌ای متولد شده‌است» کسب کرد و ترانه این فیلم موفق به کسب جایزه اسکار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.