جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

به کارگردانی میلاد جباری مولانا؛

«کمیته مشترک» تمدید شد

نمایش کمیته مشترک

سینماپرس: نمایش «کمیته مشترک» به کارگردانی میلاد جباری مولانا که قرار بود، ۲۵ بهمن ماه اجرایش به پایان برسد به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، میلاد جباری مولانا کارگردان و طراح نمایش «کمیته مشترک» ضمن بیان این مطلب، در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد: این نمایش پیشتر قرار بود  ۲۵ بهمن ماه به پایان برسد که به دلیل استقبال مخاطبان سه روز دیگر تمدید شد و تا تاریخ ۲۸ بهمن ماه به صحنه خواهد رفت.

وی در ادامه افزود : نمایش در روز شنبه اجرای ویژه خواهد  داشت.

جباری مولانا افزود: موزه زنده در کشور ما یک اتفاق نوین محسوب می شود که اگر بدان بها داده شود، توریست‌های زیادی را جذب می‌کند. از سوی دیگر یک کلاس درس تاریخ است آنچه در کتاب‌ها جوانان خوانده‌اند را عملی و به چشم می‌بینند. در این کارها سعی کردیم به ساختار هنری آثار پایبند باشیم، مستندات برایمان خیلی مهم بود. موزه عبرت البته یکی از سخت ترین کارهایی بود که تجربه کردیم چرا که ساختمان اینجا معماری خاصی دارد و این خودش اجرای نمایش را دشوار می کرد و اگر همکاری بین گروه اجرایی و مسئولان موزه نبود، اثری خلق نمی‌شد.

وی یاداور شد: تئاتر یک هنر استراتژیک است. هر شکستی در آن یک دریچه جدید به روی هنرمند باز می‌کند. نخستین دریچه برای ما در باغ موزه قصر سال ۹۳  گشوده شد آنجا با زندانی‌های سیاسی پیش از انقلاب و داستان‌های آنها مواجه شدم. سال ۹۴ در زندان قصر به صحنه رفتیم و سال ۹۷ به دعوت نادر برهانی مرند دو مرتبه کار را اجرا کردیم.

این نمایش هر شب در موزه عبرت به اجرا درمی آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.